Jump to content

Noen her inne?


wilford1

Recommended Posts

i trøndelag, fikk lokal ungdommen faktisk lov til og børene på den lokale esso stasjonen, etter et lokalt råne tog 17 mai i år.. så lenge det ikke var slåssing, så var det greit for dem.. og det liker vi så absolutt, mer slikt politi= ja takk!

Link to comment
Share on other sites

Jeg ble stoppa og trua med å miste lappen etter at jeg bare ga bilen litt i ei rundkjøring, bare fikk en liten snert på halen liksom:) men poltimannen var jo egentlig hyggelig nokk og sa jo at dette ikke var alvårlig men at jeg måtte passe meg.. Helt greit syns jeg, de har en jobb og gjøre.. Det er jo mange tullinger som spinner uten og ha litt kontroll, kan fort gå galt da...

 

Syns det virker som de hadde søkt om å få lov til dette, fikk avslag og ga ****.. Rart at polti blir forbanna da?

 

Vil dere bruke denne saken til å påvirke hva som skjer med teaterstykket?

 

- Ja, hvis teatersjefen tar seg til rette i det han har fått avslag på, må vi jo på generelt grunnlag reagere. Det er ikke slik at enhver kan bestemme hvilke regler som gjelder. Selv om han er teatersjef og vil fremme ytringsfriheten.

 

 

Skal være enig i at polti er for strenge til tider, og at det fins idioter i politiet. Men har hørt nokk av folk som blir stoppa kansje 20km over fartsgrensa og er flyforbanna siden di fikk bot og polti er noen forbanna tullinger osv...

88 Sierra cosworth 2-wd

Link to comment
Share on other sites

Hva er vitsen med å burne rundt på plasser foran butikker med masse andre biler?? Ekke snakk om kontroll på bilen eller no men det er faktisk mange mennesker som ikke har bil-interesse og blir skremt av sånne ting. TA HENSYN!

Sierra XR4i

Link to comment
Share on other sites

i trøndelag, fikk lokal ungdommen faktisk lov til og børene på den lokale esso stasjonen, etter et lokalt råne tog 17 mai i år.. så lenge det ikke var slåssing, så var det greit for dem.. og det liker vi så absolutt, mer slikt politi= ja takk!

 

Soknedal/Støren?

Vel, helt lov var det vel ikke..? Hvor har du hørt det? Var du der?

Men det er en tradisjon. Det blir gjort hvert år, og onkel blå vet om det.

 

Ble stoppet selv i vinter der, og fikk beskjed om å slutte. Grunnen til det var att det kunne komme folk der som ble truffet, eller en annen bil. Om jeg gjorde det en annen plass der det ikke var folk eller biler, fikk jeg beskjed om at han ikke brydde seg. :rolleyes:

-TurboX-

'91 Sierra IS Turbo *prosjekt*

'79 Capri 2.8 *prosjekt*

'86 BMW E30 320i *kommende prosjekt*

'86 BMW E30 "320i" *kommende prosjekt/delebil*

Link to comment
Share on other sites

har dere lest noen av kommentarene ? er noen som er helt klin kokkos der, ser ikke hva som er farlig med og burne jeg da :unsure: kanskje litt bråkete men uansett, bare man holder seg under farts grensa ;)

Edited by sierraTIC
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Det som bil-folket gjør feil er at først så tiltrekker de seg masse oppmerksomhet på åpne offentlige plasser og så KLAGER de når de får straff for å gjøre noe ulovlig? Er tydeligvis et eksponeringsbehov blant mange rånere/ungdommer. Hvis ungdommen hadde gitt **** i å kjøre svin i boligstrøk, hatt noenlunde diskrete biler og oppført seg når de blir tilsnakket av politiet så hadde de sluppet MASSE unødvendig pes. Det er sånn det funker. :)

Sierra XR4i

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...