Jump to content

Bygge IS Turbi


Kindher

Recommended Posts

minst mulig ;)

 

Skal bare kjøre ca. 0.7 i trykk er tanken ;)

 

 

hehe , det sier du til du par prøvd bilen på en halv kilo i trykk og da blir det.

 

" Å, må nå iallefall prøve den på 1 kg i trøkk!!!" osv ettersom nåla bikker forbi målet. hehe, åsså smeller det! må iallefall regne med 1 ekstra motor. :lol:

"Don`t find fault, find a remedy; anybody can complain"

 

~Henry Ford

Link to comment
Share on other sites

hehe , det sier du til du par prøvd bilen på en halv kilo i trykk og da blir det.

 

" Å, må nå iallefall prøve den på 1 kg i trøkk!!!" osv ettersom nåla bikker forbi målet. hehe, åsså smeller det! må iallefall regne med 1 ekstra motor. :lol:

 

hehe, har en ekstra motor ja :P

 

Men hvilkne dyser er og andbefale?

 

Mener å ha lest noe om Audi S2 dyser? stemmer dette?

Link to comment
Share on other sites

hehe, har en ekstra motor ja :P

 

Men hvilkne dyser er og andbefale?

 

Mener å ha lest noe om Audi S2 dyser? stemmer dette?

 

Stemmer det...men glemm alt av større dyser på org ecu...da er ekstra dyser med ttrykkbryter nesten bedre.

Med s2 dyser på org ecu vil den få alt for mye...må regne med neste 5 liter på mila.

Hadde sjøl planer om å bruke s2 dyser, men la den fort i fra meg :)

92' Ford Sierra Cosworth 4x4

Link to comment
Share on other sites

Nesten umulig å pasere 0,5 i trykk med org tennning og org komp! Kjører du 0,5 varer no motoren en stund!

Ford Sierra 3 dørs 86mod Cosworth (Prosjekt)

Ford Taunus 17m Super 65mod (Reservetralle)

 

BMW m3 coupe e36 (Sladdekasse)

BMW 523i e39 (Brukstralle)

Link to comment
Share on other sites

Jess.. du trenger jo kun btr. for å lade 0,5.. da går den like bra som en 200sx.. :)

Ford Sierra 3 dørs 86mod Cosworth (Prosjekt)

Ford Taunus 17m Super 65mod (Reservetralle)

 

BMW m3 coupe e36 (Sladdekasse)

BMW 523i e39 (Brukstralle)

Link to comment
Share on other sites

Hall

 

Hvem er det som lager disse manifoldene for T3 turbo på is motor?

 

Noen som har liggene eventuelt å vil selge?

 

hvordan dyser er det en bør bruke?

 

Skal bare være "herje/lekebil".

 

Jeg har liggende ett T3 manifold som er omsveist av et orginalt støpjernsmanifold. Tror det stammer fra Garnes. Har også liggende noen 3" rørdeler til downpipe, med eksosflens. Jeg har ikke bruk for det selv ettersom jeg ikke skal ha T3. Det har aldri vert brukt etter omsveising.

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

Guest btn_racing

Du kain få kjøpe min bil, Ist, Selges på grunn av hus bygging, Er skilt på den, Kjøre med audi s2 dyser, så det går bra, bruker ikke så mye mere bensin ca 1 l på blanda kjøring, dein går ikke magert.

kjører med 0,6-0.7 i lade trykk, prøvde bilen på ACR i mo. det fungerte veldig bra, enn liten stund, fikk tennings bank, og derme for toppakninga, hadd stilt på for mye fortenning,

Link to comment
Share on other sites

Du kain få kjøpe min bil, Ist, Selges på grunn av hus bygging, Er skilt på den, Kjøre med audi s2 dyser, så det går bra, bruker ikke så mye mere bensin ca 1 l på blanda kjøring, dein går ikke magert.

kjører med 0,6-0.7 i lade trykk, prøvde bilen på ACR i mo. det fungerte veldig bra, enn liten stund, fikk tennings bank, og derme for toppakninga, hadd stilt på for mye fortenning,

 

Er ikke tilfeldigvis du som har den svarte som var på vårtreffet i år?

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

Er ikke tilfeldigvis du som har den svarte som var på vårtreffet i år?

hahah, isåfall har den en mindre pen skjerm og diverse :rolleyes: Hm, kan ikke huske å hørt noe turbo-greier av den ihvertfall, men veit ikke helt sikkert.

Link to comment
Share on other sites

Guest btn_racing

Nei Nei, det var ikke jeg som snurret og bulket, v bakskjerm, Kjørte tidligere på dagen,før kl 1200, Grå svart og blå.

Link to comment
Share on other sites

Den svarte hadde turbo, med IS sprut. Han hadde en trykkslange som hoppet av på søndag tror jeg, med svartrøyk og alt.

Da fikk du vel havari før jeg kom meg ut på banen. Jeg kjørte ikke på banen før etter draget.

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...