Jump to content

hjelp!toppdekselpakning til 2.9 24v


olsen_driver

Recommended Posts

Kan da like godt kjøpe fra burton.. Får hele toppsettet til rett over 100pund.. :)

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

Guest Ford For Life

har du ødelagt toppdekselpakningene til 24v så må du kjøpe nye topp deksler da pakningen somm er i gummi sitter integrert i dekslene..

ta en titt på youtube på ford cosworth 2,9 engine service så får du vite det du trenger og vite

Link to comment
Share on other sites

har du ødelagt toppdekselpakningene til 24v så må du kjøpe nye topp deksler da pakningen somm er i gummi sitter integrert i dekslene..

ta en titt på youtube på ford cosworth 2,9 engine service så får du vite det du trenger og vite

Det er riktig at man måtte kjøpe komplette deksler før, men nå får man heldigvis kjøpt disse i "løsvekt". Bare å søke www.ebay.co.uk. der er det mye snacks å få tak i.

Link to comment
Share on other sites

Guest Ford For Life

litt of topic kansje hehe men du kan kjøpe hel motoren min så har du en til overs den skal etter det jeg har fått vite gått ca 140-150,000km

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Er det sånne du er på utkikk etter? Disse er helt nye.

 

Se her, ja.. Så nå går det endelig ann å få kjøpt løse toppdeksel-pakninger til BOA. Flott, trenger nye slike. Virker som det er litt skjøre pakninger i disse motorene. Hadde en helt sprø gummipakning til bunnpanna også, men den gikk det heldigvis ann å få kjøpt på Ford...

Det er ikke en ting jeg kan.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

bunnpanne pakning fikk jeg kjøpt hos mekonomen

men toppdekselpakninger er vanskelig

fikk kjøpt ett sett helt nytt på ebay:)

“Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”
― Jeremy Clarkson

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...