Jump to content

Bilder


Espen

Recommended Posts

Kosei Racing Seneka ja... Har liggende et sett med slike bak huset. Jeg ergrer meg for hver dag som går at de er 4x100 isteden for 4x108... :D

Ja, mine har begge... (4x100 og 4x108)

Har 17` da... :rolleyes: B) :P :lol:

Noen som veit om det går an å få tak i de kapslene i midten? eller om det finnes? :huh:

trenger 1 aånn kapsel jeg også :) merkelig hvordan de bare forsvinner :rolleyes:

Var ingen med når eg kjøpte de... Hyl ut viss du finn ut kor du får tak i de!!! ;)

invert-sig.jpg
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 205
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Kosei Racing Seneka ja... Har liggende et sett med slike bak huset. Jeg ergrer meg for hver dag som går at de er 4x100 isteden for 4x108... :D

Ja, mine har begge... (4x100 og 4x108)

Har 17` da... :rolleyes: B) :P :lol:

Noen som veit om det går an å få tak i de kapslene i midten? eller om det finnes? :huh:

trenger 1 aånn kapsel jeg også :) merkelig hvordan de bare forsvinner :rolleyes:

Var ingen med når eg kjøpte de... Hyl ut viss du finn ut kor du får tak i de!!! ;)

kosei wheels

 

Må kanskje kontakte disse her for å få tak i det

Link to comment
Share on other sites

Guest evolutionII

ja hvem har den nå a tru? holdt på og kjøpe den jeg og...hehe, men fikk tips fra en på gamle cosworth.no om at den var skakk så droppa det, men fin bil var det, digger moonstone blue

Link to comment
Share on other sites

Kosei Racing Seneka ja... Har liggende et sett med slike bak huset. Jeg ergrer meg for hver dag som går at de er 4x100 isteden for 4x108... :D

Kosei Racing Seneka mener jeg at er begge deler ;)

mener de som ligger bak huset er 4x100 og 4x114,5 eller noe. skal prøve de etterpå!

ford-forum.jpg

'95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)

Link to comment
Share on other sites

jepp. prøvde de, men var visst 4x100 og 4x114,5. dritt! :(

 

vel, nok om det, fortsett med topicen! :)

ford-forum.jpg

'95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)

Link to comment
Share on other sites

og en meget pen vingebil :wub:  :wub:

Ogsa skulle han fjernet spoiler driten han har overst pa bak luka , likte ikke den ! :rolleyes:

Da blir jo hele meninga med vingebil borte da jo <_<

Mvh

 

Espen

 

 

- Ford Focus Titanium 2.0 TDCi 163hk stv. 2012 -

 

- Ford Focus Titanium Sport 2010 - SOLGT FEBRUAR 2012 -

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...