Jump to content

Kjøpte meg ranch idag....


GTD40

Recommended Posts

Gratulerer så mye! Kan se for meg bilene kose seg på den "gårds"plassen. Men var det ikke veeeeeldig stort ? :D Kan se for meg at jeg aldri hadde brukt mer enn 70% av huset

 

Hehe...tusen takk...

 

Plass får man aldri nok av, men selve huset er faktisk mindre enn det jeg har idag......har en datter som ønsker seg hest......ene halvdelen, av stallen ca 150m2 er idag benyttet som garasje, samt en frittstående garasje på 150m2....blir det nok plass til litt skrot her..... :)

 

Nå er det bare å brette opp arma, og begynne på totalrenvering av huset, så snart jeg overtar...

 

Stallen har forøvrig en litt artig forhistorie- ble dyrket 330m2 hasj her for 2 år siden.......går under navnet Plantasjen blant de lokale.....

 

Heldigvis ikke mer enn 2 min unna her jeg bor idag, så slipper å flytte langt.....

Signatur fjernet grunnet størrelse. Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler og 75 kb.

Link to comment
Share on other sites

plass til bowlingbane på stua gitt :D

 

blir stallen en ford stall eller ??

2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk

X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue

X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3

X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk

X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800)

X 88 sierra 2,0 sedan

X 90 sierra 2,0i combi

Link to comment
Share on other sites

Så veldig pent ut.

 

Totalrenvering? Ser jo meget bra ut på bildene? :)

 

mvh

Arne

 

Bildene ser ok ut, er jo forsåvidt greit inne også, men utrolig mye "klattesnekring", høydeforskjeller omtrent i hvert eneste rom, samt "fleksende" billig laminat....har avtalt med en snekker om å strippe det helt ned til bjelkelaget og rette opp alt inne.....har pusset opp og renovert 2 hus tidligere og orker ikke engang til......men rivingen skal jeg ta selv.... :)

Signatur fjernet grunnet størrelse. Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler og 75 kb.

Link to comment
Share on other sites

plass til bowlingbane på stua gitt :D

 

blir stallen en ford stall eller ??

 

Hehe er ikke sikkert stua blir seende sånn ut når vi har fått flytta noen vegger osv....men kunne sikkert egna seg som bowlingbane i dagens "layout"....

 

Blir garantert en Ford stall.....

Signatur fjernet grunnet størrelse. Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler og 75 kb.

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer!

 

Jeg var faktisk å kikket på denne gården for ikke lenge siden.

Kusina mi var på husjakt, men det ble ikke noe av.

Var litt for mye småting som måtte gjøres for å få det "perfekt"..... (Dette er ei dame som har leita etter hus i snart syv år. hehe.)

Stallen så veldig bra ut.

 

Men det er jo ei kjempefin tomt og et fint hus!

jokeft8.jpg
Link to comment
Share on other sites

lekt mye i de distriktene når jeg var i jakt alderen (16) . får hilse tyge steinsholt når du ser han

har akkurat lagt inn bud på hytte på breivann

 

Hehe verden er ikke så stor....Tyge bor bare ett par hundre meter unna- hatt noen Cosworther han også opp igjenom åra.....

 

Hvilken hytte på Breivann er det du har lagt inn bud på da....? Vi har også hytte der......

 

 

 

 

Gratulerer!

 

Jeg var faktisk å kikket på denne gården for ikke lenge siden.

Kusina mi var på husjakt, men det ble ikke noe av.

Var litt for mye småting som måtte gjøres for å få det "perfekt"..... (Dette er ei dame som har leita etter hus i snart syv år. hehe.)

Stallen så veldig bra ut.

 

Men det er jo ei kjempefin tomt og et fint hus!

 

En kompis av meg var å kikka på det også for ca 1,5 år siden- rett etter hasjepisoden der oppe.....kan skrive under på at det er en del å ta tak ja. Han jeg kjøpte det av har hatt en "helvetes" oppryddingsjobb der...... :) Men stallen er godt egna for bil......

 

Blir boende her jeg er nå, til det er ferdig pussa opp.....

 

 

 

Gratulere Andree , hele fmcn er vell bedt på innflytnigsfest vel?:)

 

Får se hva vi kan få til etter hvert da vet du- kan jo arrangere ett eller annet i f b med bremsetreff hos TEF...... :)

Signatur fjernet grunnet størrelse. Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler og 75 kb.

Link to comment
Share on other sites

nesten så jeg må oppover å se da Andre ;)

 

Bare å komme det Aleksander- må bare rekke å overta først..... :)

 

Beltespenne og støvler har jeg allerede, men mangler sheriffstjerna Kjetil.....

Signatur fjernet grunnet størrelse. Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler og 75 kb.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...