Jump to content

Utollet 93 mod sierra cosworth 4x4 slaktes


Nico

Recommended Posts

Utollet 93 mod sierra cosworth 4x4 slaktes , har ikke plass til delebil desværrre.

Bilen er mangneta rød , limited edition (litt anderledes ineriør i stoff)

står i østfold , gi bud på deler som evt ønskes , alt skall bort .

Jeg sjekker vel posten daglig og lister fortløpende ting som blir solg .

 

-Motor solgt

-Panser solgt

-fangere solgt

-Taklukemotor , varmeaparat , vindusviskermotor, display/dasjbord , speil solgt/holdt av

-Bremser komplet, solgt

-Forstilling, motornett og databoks solgt

-Radiator solgt

 

 

Da er resten av bilen solgt samlet ..............

 

Mvh Nicolay (98689278)

Edited by Nico
Link to comment
Share on other sites

:huh: - tja sparer meg mye demontering da , si 10.000 ved kjapp avgjørelse , men deler selges intil det er gjort klar avtale

(bilen slaktes i helga , evt) Står bå gamle bosted , har ikke plass på nye

Link to comment
Share on other sites

Skal få tatt bilder når det er lyst i morgen og legge ut jeg

 

hvet ikke helt hva ting er hvert så det er bare og gi bud , jeg har en til med skilt som jeg sparer det jeg ikke får solgt til i tilfelle noe skulle skje

,men jeg må begrense det til et minimum, bilen har stått litt så det er litt rust på skiver men alt fungerte sist jeg brukte den (i våres) og bare fint hvis noen har bruk for noe...

 

- Fangere solgt

Link to comment
Share on other sites

Gulvet så dønn strøkent ut sist det var på bukken (ca halt år siden , skal dobbeltsjekke når den kommer opp på bukk i helga)

ps: Skall finne fram momspapira til dem som evt tar caroseriet.

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil holde ord til de som har ringt og sakt dem vil ha ting og tang så hele bilen er jo da desværre ikke tilgjenglig lengere , selfølgelig er det altid mulig og ta resten , Men det som er lovet bort må taes av i helga. PS: Se første post for opdateringer på hva som er lovet bort

Link to comment
Share on other sites

Radiator? Den trenger jeg! Hvor mye uten viftene?

 

Hvor mye for resten av bakstillinga med diff og aksler?

88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br />

92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br />

Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a>

Link to comment
Share on other sites

Hei beklager per olav , svarte like før serveren ble tatt av i helga , ser ikke ut til at det kom med.....

Radiatoren er desværre nettop solgt... Komplet bakstilling uten bremser ca... 2500?? Høres det gæli ut så si ifra

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...