Jump to content

Diffbrems / sperre Sierra


Guest kjenner86

Recommended Posts

Guest kjenner86

Var litt heldig å fikk en dele bil det satt sperre på, det viser seg via understells nr at denne bilen er levert med sperre som ekstra utstyr.

Har ikke all verdens av info om den, den virker stram å fin, det er 3.62 utveksling,

 

skrudde akslinger, å er plug and play på trommel bakstilling. jeg har venstre driv aksel liggendes, høyre har defekt driv knute.

 

Tlf 92802782.

Akershus-lillestrøm-blaker.

 

Selges til høyeste bud. den skal vekk uansett pris. har motatt et bud på 2000 hittil.

Kan også være int i hjemme kino utstyr, feks nad 216 thx.

 

Ser at de ligger et par differ av samme type til rundt 4-6000kr her på forumet. men som sagt selges denne til høyeste bud, ingen minste pris.

Edited by kjenner86
Link to comment
Share on other sites

lurer oxo på prisen :)

 

har du begge akslene?

Mondeo ST TDCI "machine silver"

zito miracle 19...bixenon og led overalt...

green filter....2,5" rustfri eksos,racebits decat...airtec intercooler.

pioneer avh-2400bt 2x7" dvd i nakkestøttene

87 LINDA<3 09 LEANDER<3 12 ANDREA<3

Link to comment
Share on other sites

Nye retningslinjer og tiltak mot virksomheten på annonseforuma.

 

Informasjon som kreves i samtlige annonser

Telefonnummer.

Hvor i landet salgsobjektet befinner seg. Minimum fylke skal angis.

Prisantydning.

 

Rediger er du snill

 

-Arne

'03 Silverado, Duramax
'11 VW transporter
'06 Land Cruiser konebil
X'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT Lightning
X...osv...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Da burde du heller senke prisen enn å kaste den i søppla om den ligger i veia for deg. Greier for deg også, selv om du ikke får den prisen du ønsker:)

 

Edit: Bedre med litt lommepenger, enn ingenting om den uansett skulle ende i søppla.

Edited by Kenneth
logo_cosworth_small.gif
Link to comment
Share on other sites

Guest kjenner86

han som har bydd 2000kr kræsja bilen sin så da trakk han seg å det kan jeg jo skjønne, derfor sa jeg at hvis ingen melder interesse går den i søppla siden den ligger i veien. å ja, det er ingen minste pris bare noen kommer å henter den. jeg gidder ikke sitte å holde på en diff jeg ikke har brukt får, så spar meg får teite innlegg er du grei.

 

 

jupp jeg sa at jeg har sett denne diffen til 4-6000kr her på forumet hos forskjellige selgere, her er den til ingen minste pris som jeg sa. det er en 2wd diff ikke fra en 4wd.

 

jeg fikk et bud får noen få min siden på 3500 kr, hvis han ikke henter den som avtalt gir jeg beskjed å det er fremdeles ingen minste pris,men som sagt er den ikke borte før onsdag går den i SØPPLA da jeg ikke trenger diffen eller GIDDER bruke plass på å lagre den her da jeg trenger plassen til andre ting.

 

 

 

 

 

jeg har også en diff med viscose brems hvis noen trenger den, ingen minste pris der heller bare noen henter den. denne går også i søppla hvis ingen trenger. har også gir kasse å div lykter til 93 mod sierra. på onsdag kommer et bmw prosjekt i hus sa da går de resterende ford delene på dynga siden jeg ikke kjører sierra selv å ikke har brukt får noe av dette.

Link to comment
Share on other sites

Er vel bare en diff fra en vanlig Sierra som kom med sperr som ekstra utstyr, altså ikke noe Cosworth 2wd diff.

Og da er den verdt langt i fra 4tusen vertfall....

 

Får slike for 500lappen..

 

Må da forstå at folk vil si ifra, i stedefor at en unggutt uten peiling kjøper den for flere tusen, og blir lurt?

Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf               Prosjekttråd her
 

Link to comment
Share on other sites

Guest kjenner86

Ja det er klart jeg skjønner det, men hvis noen hadde bydd flere tussen så er de jo rimelig dumme når det ikke er noen minste pris. men nok om det, den ene diffen er solgt, den gikk får 3500 kr. han som kom hitt tok en titt på den å begynte å smile, han lurte på om jeg var seriøs eller ikke, han sa at det var en Ford Sierra 7” Quaife ATB diff. å at ny pris på denne var rundt 9000 + porto toll osv. Jeg ringte han fyren jeg har fått delebilen i fra, han forklarte at han hadde byttet diff å litt div siden det var et cosworth prosjekt. men etter en front kolisjon blei det lagt på is, han hadde vist sagt dette når jeg byttet til meg bilen, men det fikk jeg ikke med meg når jeg sto der, hørte bare han sa det satt en grom sperre på den å at den orginale sperra ligger i bagasjen. men det var jo bra at det var en annen her i landet som fikk en brukbar diff til en pris han bestemte selv. da er det bare den orginale sperra igjen hvis noen skal ha den, eventuelt gis den bort mot at noen henter eller betaler porto.

 

har vist fått et bud på 500,-

Link to comment
Share on other sites

Ja det er klart jeg skjønner det, men hvis noen hadde bydd flere tussen så er de jo rimelig dumme når det ikke er noen minste pris. men nok om det, den ene diffen er solgt, den gikk får 3500 kr. han som kom hitt tok en titt på den å begynte å smile, han lurte på om jeg var seriøs eller ikke, han sa at det var en Ford Sierra 7” Quaife ATB diff. å at ny pris på denne var rundt 9000 + porto toll osv. Jeg ringte han fyren jeg har fått delebilen i fra, han forklarte at han hadde byttet diff å litt div siden det var et cosworth prosjekt. men etter en front kolisjon blei det lagt på is, han hadde vist sagt dette når jeg byttet til meg bilen, men det fikk jeg ikke med meg når jeg sto der, hørte bare han sa det satt en grom sperre på den å at den orginale sperra ligger i bagasjen. men det var jo bra at det var en annen her i landet som fikk en brukbar diff til en pris han bestemte selv. da er det bare den orginale sperra igjen hvis noen skal ha den, eventuelt gis den bort mot at noen henter eller betaler porto.

 

har vist fått et bud på 500,-

 

Og dette så han uten å åpne den ? at det var en quaife diff?

Edited by Stianwang
Link to comment
Share on other sites

Jeg har fått bilde av den diffen som skulle være "værst".Hadde bydd på den,og ba om bilde innvendig for å være sikker på at diffen ikke var med orginal viscose brems

 

http://i255.photobucket.com/albums/hh152/c...rth540/diff.jpg

 

Og hvor er Quaife-enheten? :)

Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf               Prosjekttråd her
 

Link to comment
Share on other sites

Jeg har fått bilde av den diffen som skulle være "værst".Hadde bydd på den,og ba om bilde innvendig for å være sikker på at diffen ikke var med orginal viscose brems

 

*BILDE*

 

Ser ikke akkurat likheten med denne og en quaife jeg da men.. så dette er nok en orginal 7" diff brems

Link to comment
Share on other sites

Guest kjenner86

Hehe kult å se alle som legger ut meninger å antagelser uten å ha sælig peiling på hva som fakta har skjedd eller ikke skjedd. men til deg med bildet, jeg har ikke sett så nøye på diffene, jeg trudde begge var like. men det viste seg at diffen som jeg tok ned fra bilen,det vil si diff nr 2 var en annen type en den viscose diffen som lå i bagasjen. å han med superman øyne han åpnet diffen å på selve diffen sto det et dele nr han ringte å sjekket opp hos en kompis som hadde samme diff. skjønner at det er mange som kjeder seg å får tiden til å fly ved å legge inn morsomheter på div forumer.

Edited by kjenner86
Link to comment
Share on other sites

Hehe kult å se alle som legger ut meninger å antagelser uten å ha sælig peiling på hva som fakta har skjedd eller ikke skjedd. men til deg med bildet, jeg har ikke sett så nøye på diffene, jeg trudde begge var like. men det viste seg at diffen som jeg tok ned fra bilen,det vil si diff nr 2 var en annen type en den viscose diffen som lå i bagasjen. å han med superman øyne han åpnet diffen å på selve diffen sto det et dele nr han ringte å sjekket opp hos en kompis som hadde samme diff. skjønner at det er mange som kjeder seg å får tiden til å fly ved å legge inn morsomheter på div forumer.

 

var det ikke den oppgraderte diffen som satt på bilen jeg skulle få kjøpe og ikke den orginal diffen som lå med i bagasjen?

Glad jeg fikk bildet etter ei uke med mas.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...