Jump to content

Mangler tenning + til styreenhet.


Ford ragger

Recommended Posts

Mangler strøm til styreenheten i bilen. usikker på hvem modell ledningsnettet mitt kommer fra men det stikket som sitter på torpedo veggen orginal som jeg mangler strøm til. Ledningen er svart. Prøvde og følge den til sikringsboksen men nesten umulig og finne den igjen under der. Noen som kan hjelpe meg med kobling sjema eller lignende..? Eller noen som har vært borti dette?? Alt annet virker som det skal på bilen..

Bilen det gjelder er en sierra sedan.

Edited by Ford ragger

Livet er farlig.. Man kan dø..!

Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..!

Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link

Ford Sierra IS bruksbil- Link

Link to comment
Share on other sites

Var borti en Sierra med samme feil, sikring under dashbordet på høgre sida, som var def. Den står i lag med et av relea der, husker ikke fargen

Den har jeg strøm på. Mangler tenning pluss.. Fra tenningslås eller hva jeg skal si.. Den svarte ledningen i stikket mellom ledningsnett i bil og motornettet. Det med 6ledninger i. Får ikke strøm ditt når jeg skrur på tenningen.. Det som er problemmet.. Derfor lurte jeg på koblingskjema over bilen så jeg kunnet funnet ut hvilket rele/sikring strømmen går igjen mellom tenningslås og stikk..

Edited by Ford ragger

Livet er farlig.. Man kan dø..!

Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..!

Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link

Ford Sierra IS bruksbil- Link

Link to comment
Share on other sites

Må da være noen som har et koblingskjema.? Eller som vet om hvor jeg kan ta strøm ifra uten at den blir borte når jeg drar på starteren. Må være i tennings hakk 2.

Livet er farlig.. Man kan dø..!

Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..!

Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link

Ford Sierra IS bruksbil- Link

Link to comment
Share on other sites

For dere som kansje kommer borti det samme en gang så fant jeg ut av hva feilen var i går..! Følte ledningen og splitta kabelmatte helt til jeg kom til enden av ledningen.. Den endte i et stikk som er til den orginale alarmen...! **** å oppgitt jeg blei da..! At jeg ikke tenkte på det.. Men nå er hele møka fjerna og ledningene er kobla sammen igjen.. Etter mye ekstra jobb, men det må jo bare gå det..!

Livet er farlig.. Man kan dø..!

Det blir ikke bedre enn du gjør det til sjøl..!

Ford Sierra RS 91mod- Under oppussing.. Link

Ford Sierra IS bruksbil- Link

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...