Jump to content

Noen som vet noe om denne sierran?


GlennAre

Recommended Posts

er mange andre sierraer jeg heller ville ha kjøpt glenn are. er en kamerat av meg som har den. er påkostet nokså mye men etter midt syn så er den ikke verdt mer enn halvparten. finn en annen du glenn are. du får sende på en meld viss du lurer på noe om den.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tenkte ikke på og kjøpe den, men er en kompis av meg som skal se på den om fredagen ;)

er enig i at den prisen er høy ja :P

 

pass på å sjekk kanalene og litt inn mot midten av bilen under. er veldig mye rust der. men kan hende han har hatt noe over der nå så slå hardt under der

Link to comment
Share on other sites

pass på å sjekk kanalene og litt inn mot midten av bilen under. er veldig mye rust der. men kan hende han har hatt noe over der nå så slå hardt under der

Ringte til han og sa det nå, for nå er han på vei til han ;) så da får man vite om den kommer til reinsvoll/raufoss eller ikke snart da :P

- Jeg kjører ikke gammal Ford fordi jeg må, men fordi jeg kan! <3

Link to comment
Share on other sites

Da ble det bilkjøp på han ;)

men var akkurat å så på den nå og den er faktisk ganske bra, mye nytt i motoren ;)

eneste er at hjullageret har nok godt på den ene siden.

men uansett ikke værst til 7 tusen :P

Edited by GlennAre

- Jeg kjører ikke gammal Ford fordi jeg må, men fordi jeg kan! <3

Link to comment
Share on other sites

OMG!! 7k for det greiene der?? dere er jo gale utpå landet der! hahahaha

 

helt enig med deg der ja. etter min mening så hadde nærmere halvparten vært en mer passe pris. greit nok att bilen ikke har blitt brukt så veldig hardt og kostet på mye i deler (blir dyrt når man ikke pruter) men bilen ser ut som en dass og har alltid vært problemer med den pluss att viss han som kjøpte den får den opp på løftebukk og sjekket ordentlig etter rust så kommer han til å angre seg veldig

Link to comment
Share on other sites

helt enig med deg der ja. etter min mening så hadde nærmere halvparten vært en mer passe pris. greit nok att bilen ikke har blitt brukt så veldig hardt og kostet på mye i deler (blir dyrt når man ikke pruter) men bilen ser ut som en dass og har alltid vært problemer med den pluss att viss han som kjøpte den får den opp på løftebukk og sjekket ordentlig etter rust så kommer han til å angre seg veldig

nå hadde vi faktisk bilen på bukken igår, og den er faktisk 95% rustfri :P eneste rusta som er et lite hull i kanalen som er like stort som en 5 kroning.

greit nok begge dørene var helt opprustet, men har har fått 2 nye rustfrie dører, så bilen er nok ikke så ille skjønner du ;)

- Jeg kjører ikke gammal Ford fordi jeg må, men fordi jeg kan! <3

Link to comment
Share on other sites

Bilen er jo nesten rustfri og alt er i orden på den, og ettersom det er 3 dørs pluss en del is og cossi deler på den vil jeg si at 7 tusen er billig :P

 

lakkert svart matt og ødelagt panseret med hjemmelagde riller, rustette dører. mener fortsatt att den ikke er verdt mer enn halvparten jeg. men ta å riv godt i kanalen på venstre side for etter det jeg har hørt så er det noe muffens der. jeg ga jo 4500 for min med rå topp. og orginal is med cossi panser og grill. med rustette dører og de bakre hjulbuene. så mener det var dyrt jeg. men er min mening da

Link to comment
Share on other sites

Slo faktisk ganske hard i begge kanalene med hammer og skjedde ikke noe spesiet, er bare ett lite hull der ;)

joa ser du det sånn så, men nå vil jeg heller si at du fikk din veldig billig :P hehe

- Jeg kjører ikke gammal Ford fordi jeg må, men fordi jeg kan! <3

Link to comment
Share on other sites

Jeg var nå på raufoss å kjøpte meg en 3 dørs org is for et år siden bet 5 tusen, litt rust men godkjent, hadde ikke gitt mye mer for den.

er det noen rust hull, så er det HELT sikkert mye mer. har hatt 10 sierrar, så jeg snakker av erfaring her.

3 dørs er ikke SÅ sjeldent, men en strøken rustfri 3 dørs derimot det er sjeldent, og fort verdt MYE!

Link to comment
Share on other sites

Jeg var nå på raufoss å kjøpte meg en 3 dørs org is for et år siden bet 5 tusen, litt rust men godkjent, hadde ikke gitt mye mer for den.

er det noen rust hull, så er det HELT sikkert mye mer. har hatt 10 sierrar, så jeg snakker av erfaring her.

3 dørs er ikke SÅ sjeldent, men en strøken rustfri 3 dørs derimot det er sjeldent, og fort verdt MYE!

 

110 % enig der gitt

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...