Jump to content

Sommertreffet på ACR 12-14juni..


Trones...

Recommended Posts

Region nord og region midt norge har gått sammen om å få til et treff på ACR under sommertreffet den 12-14 juni.. http://www.sommertreff.no/Vartreff/vartref...12-14-juni.html

 

Det er snakk om stand, sosialt samvær, kolonnekjøring til treff osv..

 

Ønsker en ca oversikt over hvor mange som vil stille opp der? Ja du MÅ ikke tilhøre nord eller midt for å komme!! Alle er velkommen :D

Edited by Trones...

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 68
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

For en GLEDELIG NYHET :D

 

Jeg skal prøve mitt beste for å få tatt turen , ( hvis jeg ikke er i paris )

2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk

X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue

X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3

X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk

X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800)

X 88 sierra 2,0 sedan

X 90 sierra 2,0i combi

Link to comment
Share on other sites

Er ikke noe å prøve på, når man endelig får noe her nord som har vært sutret etter i mange år ;)

Drar du til paris å svikter klubben, Så blir du hentet :lol:

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

Da er Stand resevasjon i boks på ACR :)

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

Hmm er egentli med på et annet stand :huh: får ta en tur innom i stedet :)

 

Du er hjertelig velkommen,Så lenge du ikke kommer fra en japse stand :P Blir du med på "kolonnekjøringen" nedover i lag med resten av gjengen? Er jo ikke bare stand som gjelder.. Det sosiale og møte andre medlemmer er like så viktig :)

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

Du er hjertelig velkommen,Så lenge du ikke kommer fra en japse stand :P Blir du med på "kolonnekjøringen" nedover i lag med resten av gjengen? Er jo ikke bare stand som gjelder.. Det sosiale og møte andre medlemmer er like så viktig :)

 

Kommer fra PS Motor.. Par hissige Supra og fjorårets vinner av breisladden på høsttreffet (190e) :) får se om i det hele tatt har fri fra jobb :o og om bilen er ferdig til da :P. Men hadde vært arti å truffet alle de andre :)

Link to comment
Share on other sites

PS Motor har ikke fått stand der enda, så du skal bare heller komme til oss :P

http://www.sommertreff.no/Vartreff/stands.html

Edited by Trones...

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

Skal komme innom å se på standen, om jeg ikke møter på dere på tur nedover. Hadde jeg ikke byttet merke skulle jeg kjørt sammen med dere..

 

Ja du kunne jo ha hengt deg med fra Sortland du :) Er da enda noen månder, så du har forsatt mulighet å få bytta ut svensken og kjøre med ford gjengen til treffet :D Men i værste fall, så kan vi ikke nekte deg kjøre bak oss :P

 

Detta vil jeg også bli med på om bilen holder på ilddåpen på rudskogen i mai :)

 

Se der ja... Supert at folk fra sør også kommer :) Håper at flere sørfra finner ut at denne banen ikke kan forklares med ord, men må bare prøves!!!

Blir det flere sørfra, så kan vi prøve å få til en kolonnekjøring nordover til ACR..

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

Hvordan stiller det seg nå ang uregistrerte biler prøveskilt osv ?

 

Hva er kriteriene ?

 

Svart på Pm fra deg send ang. dette. :)

 

Her er reglene for banen: http://www.sommertreff.no/Regler/regler.html

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

Ja fikk den. Trodde det var fmcn som arrangerte jeg seru hehe.

 

Kan jo legge til at det er 5 års jubileum på sommertreffet. Så det kommer til å bli utroligt masse biler og folk.

Er treff som virkeligt kan ta av :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg blir nok å komme som vanlig. Bruker å ta ut ferie når vår og høsttreffet er :P Men er enda usikkert om jeg blir å kjøre min bil, eller en annen. Min bil passer ikke akkurat å stille ut. Men Ford blir det uansett :closedeyes:

Men har ikke fått med meg om det blir aktuelt å kjøre nedover torsdagen, eller først fredags morgen?

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

Jeg blir nok å komme som vanlig. Bruker å ta ut ferie når vår og høsttreffet er :P Men er enda usikkert om jeg blir å kjøre min bil, eller en annen. Min bil passer ikke akkurat å stille ut. Men Ford blir det uansett :closedeyes:

Men har ikke fått med meg om det blir aktuelt å kjøre nedover torsdagen, eller først fredags morgen?

 

De åpner porten kl:10.00 på fredagen, så foreløbig så er planen å kjøre ned torsdags kveld så vi er der når de åpner fredagen :)

Men dette må vi komme tilbake til når vi vet hvor mange som blir med og hvordan det passer best for alle..

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

Høres ut som en god plan ;)

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

Ser ut for at det blir MEGET bra vår treff i år :D Fikk mail fra sommertreff med en liten nyhet`s oppdatering..

(Mail klippet ut)

 

Sommertreff Live:09 arrangeres for første gang ved Arctic Circle Raceway, Mo i Rana, 12. og 13. juni 2009. Festivalen har sitt utspring fra Sommertreff, Nord-Norges største biltreff, og er en variert musikkfestival.

Vi er stolte av å kunne presentere Turboneger som headliner på årets Sommertreff Live! Verdenskjent for sine råe konserter og spektakulære sceneshow, gleder det oss stort å ha dem på scenen vår ved ACR! Turboneger er et av få norske band som virkelig har gjort internasjonal suksess og skal i år spille både i England og USA - og på Storforshei!!

 

For vårt yngre publikum har vi booket Karpe Diem til å spille på fredag kveld. Karpe Diem består av Chirag Patel og Magdi Ytreeide Abdelmaguid, begge født i 1984. Duoen har sammen drevet med musikk i over åtte år, og spilt flere hundre konserter i diverse kriker og kroker i vårt langstrakte land. Karpe Diems første offisielle utgivelse kom i 2004, med den Alarmprisnominerte EPen Glasskår. To år senere, kort tid etter at media hadde erklært norsk rap dødt, kom debutalbumet ”Rett fra hjertet”. Albumet høstet gode kritikker, solgte over 18000 eksemplarer, vant Alarmprisen og ble nominert til Spellemannsprisen. Samme året ble Karpe Diem også nominert til MTV Europe Music Awards som beste norske artist.

 

Bli med på årets store happening på Arctic Circle Raceway 12-14 juni 2009. Se www.sommertreff.no og klikk deg inn på LIVE:09 for mer informasjon om arrangementet.

Med vennlig hilsen

www.sommertreff.no

Mvh. Trones...
87. Merkur XR4TI.
06. Ford Focus 3 dørs. MS Sport. (til salgs.)

69. Ford Capri 1600GT. 80. Ford Fiesta(til salgs). 08. Ford Mondeo 2.0 tdci.

 

HUSK å resirkulere plast! Visste du at 2kg plast sparer 4kg olje, som kan refineres til 1l bensin til å fôre lekene mine.
 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...