Jump to content

gratis førerprøve for de flinke


Guest fordgutten

Recommended Posts

Er mange som stryker, kjenner kun noen få som har bestått på første forsøk, og det er stort sett ren flaks.

Flere voksne har strøket på dagens teoretiske prøve, og mange har bestått med glans når de tok den som 18åring, tror det er mer prøven det står på.

Kjenner også folk som er kommet til Norge og syns prøven er veldig vanskelig fra deres land, fra asia og USA.

Lancer EVO VI RS2 (LE 05/130)

Link to comment
Share on other sites

Hmm, blir vel hovering dette, men jeg besvarte prøven på 19 min med tre feil for ca et år siden. Hadde riktignok hatt førerkort tidligere.

Det er vel ikke det at den er så veldig vanskelig, men heller det at folk tar lett på den!

 

Da er vi to!

Er vel snart to år siden jge gjorde det. Litt over 20 min, 3 feil. Leste boka en gang, å skumleste litt fort på tur for å ta den.

 

Om det er vanseklig er hva man selv gjør det til. Det meste i prøva er logisk..

-TurboX-

'91 Sierra IS Turbo *prosjekt*

'79 Capri 2.8 *prosjekt*

'86 BMW E30 320i *kommende prosjekt*

'86 BMW E30 "320i" *kommende prosjekt/delebil*

Link to comment
Share on other sites

Hvis man leser spørsmålene to ganger og tar seg god tid, da er mye gjort...

hehe mulig det stemmer for noen men jeg måtte bare ta den fort hvis ikke ble det galt og jeg måtte aldri tenke på og gå tilbake og sjekke hva jeg svarte og rette på noe hvis jeg tenkte det var noe annet for da ble det mye feil

Link to comment
Share on other sites

Tok prøven på data de 2 siste gangene jeg har kjørt opp. Bestått med god margin alle ganger. Har aldri lest før prøven heller, kunn fulgt godt med på teorikurs. Er vel 2,5 år siden sist nå.

- 98 Pajero 2800 GLS, bruksbil/trekkbil.- 97 V70, x-bruksbil/traktor.- 84 Mod. Sierra GL, X-bruksbil, isbanebil nå, med bakstillinga opphengt i alu foringer og snart NA trimma motor :D

-200 Tahoe 5.3 LT, LPG drift.
- Diverse Megasquirt prosjekter.
- 87 Sierra sedan Cosworth 4x4, T34 kulelagra hybrid. Har veket til fordel for 98 Mustang SVT Cobra.
- Cossie4x4 LE delebil, og annet til salgs.

Youtubekanal

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...