Jump to content

topp paknig bytte


sierraxr4i

Recommended Posts

driver å bytter pakning nå og overhaler topp på en sierra cosworth 4x4.. er det noe vits for meg å kjøre med arp bolter istede for strekk bolter fra feks mokonomen? er vell rundt 300-350hk og har ikke planer om mer. 1,4bar ca. hvor mye moment må jeg dra til med? hva slags pakning bør jeg kjøpe og hvor?

Edited by sierraxr4i
Link to comment
Share on other sites

driver å bytter pakning nå og overhaler topp på en sierra cosworth 4x4.. er det noe vits for meg å kjøre med arp bolter istede for strekk bolter fra feks mokonomen? er vell rundt 300-350hk og har ikke planer om mer. 1,4bar ca. hvor mye moment må jeg dra til med? hva slags pakning bør jeg kjøpe og hvor?

 

hadde nok kjøpt 12.9 bolter jeg

 

ta med en brukt strekk bolt og sammen lingne med

 

reko har pakninger

Bondemekk Racing

Ford Sierra isturbo

 

42107972_838924079641484_259040644536729

Link to comment
Share on other sites

Ville også kjøpt 12,9 bolter. dette er kansje billigere enn orginale også. så tåler de mye mer

 

reko er ett sted der de selger pakninger

 

de har avdeling i ski, sikkelige pakninger

 

har hørt att det er en del forskellige kvaliteter rundt omkring

 

kjører selv isturbo med orginal is topp pakning fra reko med 12.9bolter (398hk @1.8 bar)

 

tingstad har bolter

Edited by BM-RACING

Bondemekk Racing

Ford Sierra isturbo

 

42107972_838924079641484_259040644536729

Link to comment
Share on other sites

driver å bytter pakning nå og overhaler topp på en sierra cosworth 4x4.. er det noe vits for meg å kjøre med arp bolter istede for strekk bolter fra feks mokonomen? er vell rundt 300-350hk og har ikke planer om mer. 1,4bar ca. hvor mye moment må jeg dra til med? hva slags pakning bør jeg kjøpe og hvor?

 

 

Hei

 

Har både grp a pakning yb 0611 på lager å orginale strekk bolter på lager...

 

909Motorsport

Link to comment
Share on other sites

Guest darksoul
Hei

 

Har både grp a pakning yb 0611 på lager å orginale strekk bolter på lager...

 

909Motorsport

 

 

Sorry, men litt off topic her:

 

@909motorsport: Absolutt ingenting på lager av cossi deler? Gjekk gjennom lista nå og alt sto på "ikke på lager"..

 

Darkie

Link to comment
Share on other sites

Sorry, men litt off topic her:

 

@909motorsport: Absolutt ingenting på lager av cossi deler? Gjekk gjennom lista nå og alt sto på "ikke på lager"..

 

Darkie

 

 

Hei

 

Har 8 stk grp a pakninger på lager,3 sett med strekk bolter på lager,3 sett med turbo slanger på lager,arp bolter på lager,råder på lager 136,5,løftere cosworth på lager,osv noe du trenger siden du komenterer det forresten?Har som mål å ha alt på lager med tiden...men vist du tørr å bestille inn varer for 1 mill å ha liggende på lager i desse tider så er du meget tøff....

Edited by 4x4 cosworth
Link to comment
Share on other sites

Guest darksoul
Hei

 

Har 8 stk grp a pakninger på lager,3 sett med strekk bolter på lager,3 sett med turbo slanger på lager,arp bolter på lager,råder på lager 136,5,løftere cosworth på lager,osv noe du trenger siden du komenterer det forresten?Har som mål å ha alt på lager med tiden...men vist du tørr å bestille inn varer for 1 mill å ha liggende på lager i desse tider så er du meget tøff....

 

Sant nok! Oppdater lagerbeholdingen! Vurderer å bestille ymse og da er det ok å kunne få det fort! Men nok offtopic!

 

Darkie

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...