Jump to content

Ettersnakk FMCN Trackday.


Guest Line_m

Recommended Posts

  • Replies 87
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Bilen min ville ikke mere etter noen runder på mitt andre heat. Reg reimstrammeren løsnet så regreima hoppet over. Regner med noen bøyde ventiler. Men bilen fungerte utrolig bra selv om jeg kjørte ganske rolig, Ville ikke herje med bilen. Blir til at jeg demonterer toppen i dag tenker jeg slik at jeg får bilen fort på veien igjen.

Takk takk for et utrolig bra treff.

 

Var det du som stod i første svingen etter langsletta?

Synd med reg.raset... Så vertfall meget bra ut den bilen din :)

 

eneste "skaden" for min del ble da bakfangeren sprakk når venstre bakhjul bokstavlig talt eksploderte på langsiden med vilt hjulspinn på 4, hehe. ingen som fikk filmet dette eller? så latterlig komisk ut i speilet ihvertfall, dekk og fangerdeler overalt :D

 

Fikk dette på film, men dessverre bare med et vanlig digitalkamera..

Men det så rimelig sykt ut vertfall :)

 

Utrolig bra kjøring, og så ut som redskapen gikk noe sykt også :)

Meget bra satsing allerede fra første sving vertfall :D

Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf               Prosjekttråd her
 

Link to comment
Share on other sites

Han som kjørte den DOHC Turboen som havarerte på andre runden... Er han inne her eller?

Er mye snacs i og rundt den motoren der. Snakket ikke med han denne gangen, men snakket med han for ett par år siden da jeg var på jamtvedt sitt treff og da ladet han 1,7bar!! Jaggu gikk den godt og!

Det knakk en råde til slutt som slo hull i blokka da også. Men den gikk mange gode runder før det.

 

Bilen var vel mere eller mindre rosa denne gangen. Han vant vel prisen for beste havari og.

Sist jeg så den så var den skabbete lys blå og hvit.

88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br />

92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br />

Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a>

Link to comment
Share on other sites

Han som kjørte den DOHC Turboen som havarerte på andre runden... Er han inne her eller?

Er mye snacs i og rundt den motoren der. Snakket ikke med han denne gangen, men snakket med han for ett par år siden da jeg var på jamtvedt sitt treff og da ladet han 1,7bar!! Jaggu gikk den godt og!

Det knakk en råde til slutt som slo hull i blokka da også. Men den gikk mange gode runder før det.

 

Bilen var vel mere eller mindre rosa denne gangen. Han vant vel prisen for beste havari og.

Sist jeg så den så var den skabbete lys blå og hvit.

 

 

Er en kompis av meg , han skulle melde seg inn på forumet her snart sa han . Han skal ha fosus rs motor i sierran nå .

 

lagt doch turbo på hylla for godt . hehe

Link to comment
Share on other sites

flott treff! ble litt nysjerrig på følgendes biler:

 

-en svart vingebil med gullfelger var gøy å se på, tok noen rundetider på den, og da kjørte han en runde på 1.08 i litt trafikk. alle tre rundene jeg tok tia på den var under 1.10. dagens raskeste bil? kjøre bla fra orange capri så det sang, da tok jeg ikke tiden.

noen som har info om den bilen?

 

-en hvit sedan uten framfanger med noe uvanelig motorlyd kjørte friskt. info om den bilen?

 

- svart sedan med gullfarga 5eika speelinefelger gikk bra. info?

 

var kjedelig å se på gul nissan som lagde kø i svingene.

 

svart vinge 4x4 ja, pål henning det,han som overhaler t5 kassene mine det,kjempegrei kar fra lørenskog,ikke inne her.

MyBannerMaker_Banner1.jpg
Link to comment
Share on other sites

flott treff! ble litt nysjerrig på følgendes biler:

 

-en svart vingebil med gullfelger var gøy å se på, tok noen rundetider på den, og da kjørte han en runde på 1.08 i litt trafikk. alle tre rundene jeg tok tia på den var under 1.10. dagens raskeste bil? kjøre bla fra orange capri så det sang, da tok jeg ikke tiden.

noen som har info om den bilen?

 

-en hvit sedan uten framfanger med noe uvanelig motorlyd kjørte friskt. info om den bilen?

 

- svart sedan med gullfarga 5eika speelinefelger gikk bra. info?

 

var kjedelig å se på gul nissan som lagde kø i svingene.

 

svart vinge 4x4 ja, pål henning det,han som overhaler t5 kassene mine det,kjempegrei kar fra lørenskog,ikke inne her.

 

han er en travel mann han da..? hehe :P

veit du noen om understell/hjuloppheng og motoroppsett på den bilen? så ut til å funke veldig bra , og så ut som en bra sjåfør i mine øyne.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest hesleskaug

Skyter inn med en liten videosnutt jeg lagde fra treffet. Må beklage for at videoen er kort og at det er plukket lite biler i filmen. Men denne er til ære for "Mr. Skog" [Hvit Ford Sierra V8] som vi fikk sitte med på i vårt prøveprosjekt til nytt nettsted.

 

Jeg har masse annet råmateriale hvis det skulle være av interesse.

 

Ellers vil jeg si at er det noen som vil har litt ekstra oppmerksomhet på treff filmer vi gjerne. Vi er mannsterke og har mange kamera. Vi deler gjerne ut bilder og råmateriale gratis.

 

Her er mitt lille bidrag:

 

http://www.vimeo.com/4853195

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...