Jump to content

Pre-track Våler 21 juni.


351RS

Recommended Posts

Pre-track:

 

Altså dette er da vi møtes kvelden før kvelden på Våler for en hyggelig stund der vi griller, tar en kosepils, skryter, juger, ler og koser vårs.

Det er da et camping område som ligger helt nede ved Glomma, og vi svinger av rett før porten inn til Våler Trafikksenter.

Der kommer vi inn kl 1900, det er plass til 100 vis av campingvogner der !!!! Det finnes strøm og toaletter der. For dusjmuligheter får vi lov å bruke de som er ved Go-cart anlegget.

 

Nå er det bygd om endel siden kartet her var laget, bla. så er ikke nye sløypa på banen med, men som jeg har forstått, ligger det omtrent der jeg har satt en markør:

 

http://www.gulesider.no/kart/#lat%3D673330...26tab%3Daddress

 

 

 

6064.jpg

 

Dette er gratis, og vi i styret kommer hit på lørdagen og overnatter, slik at vi kan starte uthvilt og klar på søndagen, til en dag fylt med masse action.

 

Så her er det bare å pakke sammen teltet, gjøre klar Solifer'n, eller rett å slett legge madrassen bak i stv'en, og komme seg bortover.

 

 

Vil bare presisere at dette ikke blir et fylleslag !!! Vi skal kjøre bil dagen etter, det vil bli tatt alkotest på alle førere, samtidig med teknisk, og det er tross alt bil og kjøring som er i fokus, IKKE en fest. Dette er for å ha en hyggelig oppladning til en fantastisk dag, og kanskje bli litt bedre kjent med folka bak nicka på forumet.

Det er seff lov å ta en øl for kosen sin del, men håper dere tar dette seriøst nok til å la kassene med øl stå hjemme.

 

 

Kommer dere???

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hadde ikke vært dumt det, å med tanke på at det ikke er kjøring før kl 13.00 så kan en jo trygt ta et par kalde i sola eftan før.

grill mat og en kald pils i sola, i godt lag høres helt topp ut., og jeg regner med dere bestilte bane med blå himmel og sol?? :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg kommer ;)

1968 Mercury Montego MX wagon 390,1969 Mercury Cyclone Fastback 351w
1977 Ford Granada 2,3L Automatic 
1986 Ford Scorpio 2,9i GL,1993 Ford Scorpio 2,9i Ghia Estate, 1993 Ford Scorpio 2,0 GLX, 1994 Ford Scorpio 2,0i , 1998 Ford Scorpio 2,5 TD
1998 Ford Explorer 4,0

Link to comment
Share on other sites

Så bra at det er interesse for dette.

 

 

For oss som ikke er kjent i området, vil det bli no form for lett skilting vi kan følge?

 

Sjekk linke over bildet i første innlegg. Her kan du legge inn startsted, så får du opp ruta.

 

Jeg kommer!! :-) med ny bil.. :D

 

Så spennende. :P

 

Hadde ikke vært dumt det, å med tanke på at det ikke er kjøring før kl 13.00 så kan en jo trygt ta et par kalde i sola eftan før.

grill mat og en kald pils i sola, i godt lag høres helt topp ut., og jeg regner med dere bestilte bane med blå himmel og sol?? :)

 

Ja, men husk at mye må ordnes før kl 1300, portene åpner kl 1000, så her man man være opplagt.

 

Blå himmel og sol ER bestillt ja, så her det ikke noe å tvile på.

 

Men husk åsså på å prøve å holde det ryddig på campingen, da det er vi som må rydde der etter en lang dag med kjøring. Ikke sleng rundt dere med flasker og annet søppel. Vi gjør jo dette for å ha det hyggelig, og PLEASE ikke la oss få en grunn til å angre på at vi prøver oss på denne Pre-Tracken.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
som sagt så er vi en gjeng på 9 stk som skal til elverum camping for å leie hytte der den natten, men vi tar nok turen bort på kvelden til dere for å samles litt :)

 

Du vet at det er en campingplass bare 1.5 km fra vålerbanen?

Tror det er litt nærmere enn elverum camping, hvis det er interessant ;)

 

Selv om vi er fra løten, og ikke har så lang vei til banen, tror jeg at jeg og kameratgjengen hekter på vognene og tar en tur ned på pre-tracken :)

Og forresten, 351RS, kan det hende at campingplassen er på andre siden av banen?

Der du har markert i linken er iaff festplassen under Gatebil, men på mindre treff har campingvogner blitt plassert på andre siden av banen,

ved det småbruket du ser på kartet. Men det finner dere sikkert ut av da dere kommer dit :P

Edited by Andraan

85' Ford Scorpio 2.0 CL

 

"A man who dares to waste one hour of time has not discovered the value of life."

-Charles Darwin

Link to comment
Share on other sites

Og forresten, 351RS, kan det hende at campingplassen er på andre siden av banen?

Der du har markert i linken er iaff festplassen under Gatebil, men på mindre treff har campingvogner blitt plassert på andre siden av banen,

ved det småbruket du ser på kartet. Men det finner dere sikkert ut av da dere kommer dit :P

 

Hu sa vaffal at det var mot elva, og at det "var plass til 100 vis av campingvogner", så tror det er der jeg markerte det ja.

Link to comment
Share on other sites

Nei viste ikke at det var camping så nærme nei :) Men lå over på Elverum camping ifjor også, og det ble en suksess selv om det regnet (spesielt pga regnet :P ) så vi blir nok der i år også. Fine hytter helt ved siden av Glomma, så tar med fiskestanga i år også for å prøve å få litt fisk! ;)

Edited by BjørnV
Link to comment
Share on other sites

Jeg og et par kamerater har og leid hytte på elverum camping fra fredag av så får håpe fisken biter :P

1968 Mercury Montego MX wagon 390,1969 Mercury Cyclone Fastback 351w
1977 Ford Granada 2,3L Automatic 
1986 Ford Scorpio 2,9i GL,1993 Ford Scorpio 2,9i Ghia Estate, 1993 Ford Scorpio 2,0 GLX, 1994 Ford Scorpio 2,0i , 1998 Ford Scorpio 2,5 TD
1998 Ford Explorer 4,0

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...