Jump to content

Adrenaline-race


Samatron

Recommended Posts

noen som har handla hos adrenaline-race.com?

kjøpte en ganske dyr bildel (20000kr+) juni. og har fortsatt ikke fått den. har sendt en del mail med dem der de har lovet den straks ferdig, men nå får jeg ikke svar lengere.

noen som har handla med dem før som veit om de generelt sett er sykt trege?

Link to comment
Share on other sites

Har hørt om andre som har ventet lenge på ting derifra ja :( Bakstilling regner jeg med? RapidFord har hatt en del gruppekjøp på bakstilling derifra vet jeg, har gått greit da men...

 

Jeg kjøpte bakstilling fra Adrenaline via RapidFord.....gikk veldig greit for min del....

Signatur fjernet grunnet størrelse. Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler og 75 kb.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

nå får jeg ikke svar på mail lengere. de har hatt 5 forsjellige unskyldninger på hvorfor den ikke er ferdig, og hvorfor de ikke har sent den.

på siden deres: http://www.adrenalinerace.com/ står det et telefonnummer. men får det ikke til å funke, selv om jeg bruker 0044 eller +44 først. noen veit hva som skal til for å få ringt til england?

 

neon flere her på forumet som ikke får bakstillingen sin fra adrenaline??

Link to comment
Share on other sites

takker! etter en litt leiting fant jeg privat nummeret til danny bates. ringe han, og sa at jeg bestilte flybillet til england lørdag hvis jeg ikke hadde et sporingsnummer innen fredag klokka 16.00. 20minutter seinere hadde jeg mail om pakka garantert ville bli sent i morra tidlig, fordi de akkuratt hadde gjort den ferdig i dag.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...