Jump to content

Bytte farge på felgene mine..


KNAa Racing

Recommended Posts

hehe,takker:)ble litt gulaktig:P er det pga.sola på bildet som lyser mot felgene?

svart var litt tøft:)

noen flere?gull eller mørkegull har vært fint:P

 

ja, de er litt vel mye lys mot felgene på det bilde.. mistet alt av detaljer om jeg tok en mørkere gul :(

brukte 8 layers for å få de felgene gule.. et med gul farge på selve framsiden på felgen, et med farge på skyggene og resten med forskjellige måter for å få fram skyggene å detaljene :ph34r:

 

så om du har et bilde hvor det er litt mindre lys på felgene kan jeg gjøre et nytt forsøk :)

Link to comment
Share on other sites

hehe,blir ikke akkurat lett å velge nei:)mye som er tøft:)

enkelt å photoshoppe?finnes det gratis programmer?

hvordan blir det med gullkant helt ytterst da,med svart felg?og omvendt:P

har litt planer om at gull skal gå igjen flere plasser,motorrom,understell,bur osv:)

Edited by KNAa Racing
KNAa%20Racing-12925952011261481314-sig.jpg
Link to comment
Share on other sites

slik blir det :P

DSC00631-2sfgky.jpg

 

vel.. enkelt å enkelt.. har brukt programmet i ca 4år nå men for stadig overraskelser ;) det er et program med ufattelig mange muligheter, men helt passe vanskelig å lære seg for en som for fort leia og gjir f***.. hehe.. er masse how to's på nette som man kan følge i begynnelsen, så fort gjort å lære seg det grunnleggene.. har enda ikke vert borti noen som har sakt "det går ikke" eller den funsjonen finnes ikke" om photoshop :P

 

trur det finnes noe demoer, men full versjonen må man egentlig betale for..

Link to comment
Share on other sites

k3nn37:ja såpass ja:)men veldig greit å kunne,kan jo gjøre alt på pc,istede for å prøve å feile med kostbar lakk,vinger,felger etc..

tror jeg må vurdere å kjøpe et slikt program:P å bruke 100år å lære meg det:)

etakle:ja det er nettopp det,den fargen jeg skal ha på felgsn skal gå igjenn flere plasser på bilen,har jo begynt sånn smått med gull i motorrom,å liker det,derfor gira på gullfelger:)men samtidlig kan de være svart å gull siden bil er svart osv..

KNAa%20Racing-12925952011261481314-sig.jpg
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...