Jump to content

Trenger kode på 6006 cd rds med 6disk changer!


Brino90

Recommended Posts

Hei har en orginal CDspiller i min mondeo. det er en 6006E cd RDS med 6 disker.

 

problemet er at når jeg byttet batteri her om dagen, måtte jeg skrive inn kode på spillern. men den har jeg ikke. har heller ikke Instruksjons bok.

 

noen som vet hvordan jeg kan få tak i det?

 

nummeret på spilleren er M054088.

 

 

Takk for svar :)

Link to comment
Share on other sites

Enten må du kontakte Ford verksted å bestille ny kode. Eller så finnes det noen hacke saker rundt om kring på nettet som du kan bestille.

2004 mod. | Ford Mondeo 2.0 TDCi Ghia X | 5-tronic automat | 115hk | stasjonsvogn

2000 mod. | Volkswagen Passat 1.6i | 5-trinn manuell | 100hk | stasjonsvogn

1990 mod. | Opel Vectra 2.0i | 5-trinn manuell | 90hk | sedan

1981 mod. | VW Passat 1.6 | 5-trinn Formel-E | 75hk | combicoupe

Link to comment
Share on other sites

Har akkurat samme problem med vår Focus, ringte Ford og de sier at dersom man ikke har koden selv eller de ikke har noen historikk på bilen hvor kanskje koden står oppført, så må du få satt en ny kode hos dem. Men har du serienummeret, noe jeg tror du har siden det begynner på M, så skal dem kunne fikse det med kodeknekkeren sin. Litt verre på Focusen vår siden det er navigasjonssystem og må ha spesialverktøy for å få den ut :(

Link to comment
Share on other sites

Hvis du skaffer meg radioens delenummer og serienummer, så skal jeg finne koden til deg.

 

Det gjelder eventuelt andre med samme problem.

 

Litt verre på Focusen vår siden det er navigasjonssystem og må ha spesialverktøy for å få den ut :(

Hvordan årsmodell er dette? Jeg har jo det du trenger.

 

 

Hilsen Fredrik.

Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler

Link to comment
Share on other sites

Hvis du skaffer meg radioens delenummer og serienummer, så skal jeg finne koden til deg.

 

Hilsen Fredrik.

 

Er delenummeret der bar på spilleren også? serienummeret har jeg vel skrivi opp? det som begynner på "M"?

Link to comment
Share on other sites

Er delenummeret der bar på spilleren også? serienummeret har jeg vel skrivi opp? det som begynner på "M"?

 

Ja, står ved siden av serienummeret.

Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler

Link to comment
Share on other sites

så ut som om det var 2 delenummere der.

denne sto før serienummeret : 1M51-18C816-AA

og dette var klistret nesten over delenummeret.

R1S7F-18C815-AC

 

håper dette hjelper :)

Link to comment
Share on other sites

det skal være riktig det. ser ikkenoe annet nummer som det kan være :S

Link to comment
Share on other sites

bah. kjedelig uten radio/cd.

 

koster sikker penger på ford for ny kode.. :P

Edited by Brino90
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Hei.

 

Har en Denso stor touch radio med gps,radio,cd spiller, og varmeapparat styring i samme enheten.

Orginal fra Ford, står i en Mondeo 2004.

Tenkte snart å bytte batteri, er det sånn at man må ha kode på den om bilen blir strømløs ved batteribytte?

Har ikke koden om det er slik på den, vet heller ikke hva slags verktøy man må ha for å få ut spilleren.

Er interessert i å vite hva slags verktøy man må ha for å få ut spilleren, for tenkte etterhvert å montere en slik Parrot bluetooth enhet og da må jeg ut med spilleren for å koble denne til.

Ser ut som det er 4 flate spor man skal stikke ett eller annet inn i for å få den ut, men er ikke sikker.

 

Galaxis.

Ford Mondeo Titanium X 2010 2.0 TDCI 140hk MK4 (Panter Black)

Ford Mondeo Ghia 2004 2.0 TDCI 130hk MK3 (INK BLUE)Solgt!

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke si jeg har vært borti en densospiller. Men du kan jo kanskje ta ett bilde av den?

Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler

Link to comment
Share on other sites

Håpe det går bra at æ hive mæ på sia her.

Spilleren som satt i min st220 som jeg hentet i sverige, oppfører seg rart.. Når jeg setter spilleren i min mondeo, kommer reg nr på den svenske bilen i displayet i spilleren..

 

Hvordan fikser jeg at den går i enn annen bil??

Esten

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke si jeg har vært borti en densospiller. Men du kan jo kanskje ta ett bilde av den?

 

ABCD0003.jpg

Her er bilde av Denso spilleren som sitter i min Mondeo.

 

Galaxis.

Edited by Galaxis

Ford Mondeo Titanium X 2010 2.0 TDCI 140hk MK4 (Panter Black)

Ford Mondeo Ghia 2004 2.0 TDCI 130hk MK3 (INK BLUE)Solgt!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Aldri sett den spillern der før. Er jo som regel nok med batteribytte for at koden kreves for å få spillern på igjen. Er fire "utdragere" du trenger for å få den ut.

Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler

Link to comment
Share on other sites

Er den de kaller den "store touch navien" om du søker på finn.no så ser du at mange Mondeo`er har denne. Den har navigasjon, radio, cd som spiller mp3, den styrer også varmeapparatet og AC. styrer cdveksleren i bagasjerommet som er den samme veksleren som sony stereoene også bruker. Under veksleren i bagasjen er det også en egen spiller som ser ut som en slik som sitter i stasjonære pc`er der sitter navigasjonsplata.

 

Men så til spørsmålet...greier du å finne ut hva slags verktøy jeg må ha for å få ut spilleren slik at jeg eventuelt kan lese av serienummer og slikt? Spilleren heter DENSO og sitter i mange Mondeo (mk3) og Focus`er, og enkelte Jaguar`er.

 

Tør jo ikke bytte batteri uten den fuckings koden.

Kan sef sette på en lader mens jeg bytter batteri.

 

Galaxis.

Ford Mondeo Titanium X 2010 2.0 TDCI 140hk MK4 (Panter Black)

Ford Mondeo Ghia 2004 2.0 TDCI 130hk MK3 (INK BLUE)Solgt!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...