carbon Posted February 3, 2010 Share Posted February 3, 2010 (edited) Denne koster 21,50 kr ink mva hos oss. vi ligger ca likt med summitracing sine priser. så sant du ikke kjøper kina koblinger der.fordelen med og kjøpe hos oss er kort leverings tid, garanti og til oss kan du ringe vist du lurer på noe. mvhwww.fittingsofnorway.no kjøpte fittings fra dere gjennom bergen bilelektronikk.2 an10 sveise nipler 1 an8 sveise nipel 2 an10 fittings 1 an 8 fittingog en an10 90grader kostet meg 900krog ventet i 3 eller 4 uker Edited February 3, 2010 by carbon 4x4 cosworthE46 Touring Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted February 3, 2010 Share Posted February 3, 2010 muligens fordi BBE er treige og skal ha fortjeneste?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
carbon Posted February 3, 2010 Share Posted February 3, 2010 muligens fordi BBE er treige og skal ha fortjeneste?? stig pleier stort sett å være grei på prisene, fikk beskjed om 5-600kr når eg bestilte.bestilte en lørdag og va garantert at de kom tirsdagen, seinest onsdagen.Ble litt lang i masken når eg fikk prisen, men men 4x4 cosworthE46 Touring Link to comment Share on other sites More sharing options...
Escort RST WRC Posted February 3, 2010 Share Posted February 3, 2010 Tipper det hadde blitt en annen sak viss du hadde bestilt direkte fra F.O.N. selv ja Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf Prosjekttråd her Link to comment Share on other sites More sharing options...
carbon Posted February 3, 2010 Share Posted February 3, 2010 Tipper det hadde blitt en annen sak viss du hadde bestilt direkte fra F.O.N. selv ja jepp. sjekket priser hos de no. kom vel i ca 500kr for det eg bestilte.Men uansett vente tiden då. 4x4 cosworthE46 Touring Link to comment Share on other sites More sharing options...
Escort RST WRC Posted February 3, 2010 Share Posted February 3, 2010 Skal jeg være helt ærlig så tror jeg egentlig den også hadde vært kortere hadde du handlet som privatkunde direkte. Men kan også være at det var en kobling som var i bestilling etc. Uten at jeg skal si noe om grunnen da Men hadde du handlet som privatkunde er sjangsen mye større for at du hadde fått beskjed dersom det var noe som gjorde at ventetiden ble lengre enn ventet. Slik er det som oftest overalt. Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf Prosjekttråd her Link to comment Share on other sites More sharing options...
carbon Posted February 3, 2010 Share Posted February 3, 2010 Skal jeg være helt ærlig så tror jeg egentlig den også hadde vært kortere hadde du handlet som privatkunde direkte. Men kan også være at det var en kobling som var i bestilling etc. Uten at jeg skal si noe om grunnen da Men hadde du handlet som privatkunde er sjangsen mye større for at du hadde fått beskjed dersom det var noe som gjorde at ventetiden ble lengre enn ventet. Slik er det som oftest overalt. Skal jeg være helt ærlig så tror jeg egentlig den også hadde vært kortere hadde du handlet som privatkunde direkte. Men kan også være at det var en kobling som var i bestilling etc. Uten at jeg skal si noe om grunnen da Men hadde du handlet som privatkunde er sjangsen mye større for at du hadde fått beskjed dersom det var noe som gjorde at ventetiden ble lengre enn ventet. Slik er det som oftest overalt. fikk beskjed når de endelig kom at de va sendt feil. men går jo ikkje ann å bruke 3uker på å ordne opp i det.va hos bbe nesten hver dag for å hente, alle gangene ringte de fittingsofnorway, men va aldri noen som tok tlf. resten eg har handlet har eg bestilt fra andre plasser, og handlet direkte selv. 4x4 cosworthE46 Touring Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Fittings of Norway Posted February 3, 2010 Share Posted February 3, 2010 (edited) kjøpte fittings fra dere gjennom bergen bilelektronikk.2 an10 sveise nipler 1 an8 sveise nipel 2 an10 fittings 1 an 8 fittingog en an10 90grader kostet meg 900krog ventet i 3 eller 4 uker Hei Prisene våre er ingen hemlighet ,de ligger ute på våre nettsider å er ink mva . http://www.fittingsofnorway.no/katalog/fit...way_finish1.pdf Vi må jo da beklage vis det ble mye venting ,men tror ikke alt ligger hos oss .Vi har det du finner i vår katalog på lager skulle det være ting som skulle mangle ved bestilling er dette noe vi opplyser om da alt går på data å varelager mm .Vi må jo også bestille varer å det gjør vi med samlebestillinger etter behov Sammenlign oss gjerne med andre ,men da må man ikke ta kina varer mot det vi selger ! Men riktig produkt mot produkt Våre forhandlere har samme priser som dere finner på våre nettsider. vår service telefon 99488080 er vår "hustelefon" ikke alltid ved siden av.... ,men send oss en mail hvis du ikke skulle treffe osspost@fittingsofnorway.no Ha en god kveld Mvh Team Fittings Of Norway Edited February 3, 2010 by Fittings of Norway Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Racing1 Posted February 3, 2010 Share Posted February 3, 2010 Hei Prisene våre er ingen hemlighet ,de ligger ute på våre nettsider å er ink mva . http://www.fittingsofnorway.no/katalog/fit...way_finish1.pdf Vi må jo da beklage vis det ble mye venting ,men tror ikke alt ligger hos oss .Vi har det du finner i vår katalog på lager skulle det være ting som skulle mangle ved bestilling er dette noe vi opplyser om da alt går på data å varelager mm .Vi må jo også bestille varer å det gjør vi med samlebestillinger etter behov Sammenlign oss gjerne med andre ,men da må man ikke ta kina varer mot det vi selger ! Men riktig produkt mot produkt Våre forhandlere har samme priser som dere finner på våre nettsider. vår service telefon 99488080 er vår "hustelefon" ikke alltid ved siden av.... ,men send oss en mail hvis du ikke skulle treffe osspost@fittingsofnorway.no Ha en god kveld Mvh Team Fittings Of Norway Kan sammenligne dere med priser fra Summit : AN- Nøkkel i AN-10 koster 274,70 kr hos dere. Summit 64 kr..AN-10 slange 265 kr pr meter. Summit 175 kr (Earl)An-10 for sveising i alu 47 kr, Summit 34 kr. Greit nok at du får frakt på dette, men det utgjør lite. Alt i alt er det billigere å kjøpe fra utlandet når du skal ha litt deler. Skal du bare ha en kobling er det jo greit å handle innenlands. 2008 VW Transporter 2,5 4motion1991 Sierra Cosworth 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Fittings of Norway Posted February 3, 2010 Share Posted February 3, 2010 (edited) Kan sammenligne dere med priser fra Summit : AN- Nøkkel i AN-10 koster 274,70 kr hos dere. Summit 64 kr..AN-10 slange 265 kr pr meter. Summit 175 kr (Earl)An-10 for sveising i alu 47 kr, Summit 34 kr. Greit nok at du får frakt på dette, men det utgjør lite. Alt i alt er det billigere å kjøpe fra utlandet når du skal ha litt deler. Skal du bare ha en kobling er det jo greit å handle innenlands. Hyggelig at man følger opp Du må ta med moms på de delene fra summit + frakt fra usa også da Våre priser er ink mva ! $ kursen svinger vel også litt om dagen... Kurs i dag 6.0489Når det gjelder slangene er våre bedre å dyrere slanger (de tåler alcohol++E85)det gjør ikke de "vanlige" slangene fra summit . Letter å spørre å få råd av noen som snakker samme språk + at skulle du ha bestilt feil så tryller vi til det .Eller du lurer på kanskje hva som skulle passe eller trenger et råd....hvem vet ? Det blir kanskje ikke så lett hvis du retter det samme til summit ? Det er helt fritt å velge Edited February 3, 2010 by Fittings of Norway Link to comment Share on other sites More sharing options...
rs200 Posted February 3, 2010 Share Posted February 3, 2010 Da må jeg få lov til å kverrulere litt her. studerte noen bilder av en cosworthbunnpanne nå, og her sitter da oljereturen fra turboen ganske så høyt. Grunnen til at jeg er litt kverrulant er at jeg ikke har ordna meg med retur som går under speilet på min ohc-turbo. sikkert best å ha det under som dere sier, men når cosworth sjøl ikke har det kan det da umulig være såååå faaali?sjekk bildet i neste post. mvh HansO 89-Ford sierra Doch - Solgt. 90-Sierra cosworth 4x4 - Solgt 97-Bmw 325 tds touring - Solgt. 07-Jeep Commander 88- Sierra sedan IST - vraka 75- Escort Mk2 2.0L Link to comment Share on other sites More sharing options...
ford-racing Posted February 3, 2010 Share Posted February 3, 2010 "Don`t find fault, find a remedy; anybody can complain" ~Henry Ford Link to comment Share on other sites More sharing options...
Escort RST WRC Posted February 3, 2010 Share Posted February 3, 2010 Som bildet til Marius viser er returen ganske så lavt ja, under oljenivå Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf Prosjekttråd her Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfreak Posted February 3, 2010 Share Posted February 3, 2010 Ligger olja såpass høyt oppe i bunnpanna? For det er den øverst nesten helt til høyre vi snakker om? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vabis Posted February 3, 2010 Share Posted February 3, 2010 Er det ok å sette ett T-stykke på oljereturen fra turbo og bruke den til oljeseperatoren? Også bare blende den orginale oljereturen under innsuget? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ford-racing Posted February 3, 2010 Share Posted February 3, 2010 du vestlandsfanden :-) sikker på det, helte oppi 5liter olje oppi ei bunnpanne, og kan ikke akkuratt si meg enig i at den return fra turbon kommer under olje nivå, husk på at peilepinnen går jo i igjennom skualpe plata, :-) "Don`t find fault, find a remedy; anybody can complain" ~Henry Ford Link to comment Share on other sites More sharing options...
rs200 Posted February 3, 2010 Share Posted February 3, 2010 (edited) Som bildet til Marius viser er returen ganske så lavt ja, under oljenivå Går olja så høyt? er det ikke hull i skvalpeplata til peilepinnen da? Edit:Gudbrandsdalstrollet kom før meg Edited February 3, 2010 by rs200 89-Ford sierra Doch - Solgt. 90-Sierra cosworth 4x4 - Solgt 97-Bmw 325 tds touring - Solgt. 07-Jeep Commander 88- Sierra sedan IST - vraka 75- Escort Mk2 2.0L Link to comment Share on other sites More sharing options...
Escort RST WRC Posted February 4, 2010 Share Posted February 4, 2010 Er det ok å sette ett T-stykke på oljereturen fra turbo og bruke den til oljeseperatoren? Også bare blende den orginale oljereturen under innsuget? Nei, ingen T-stykker inn på oljeretur fra turbo. Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf Prosjekttråd her Link to comment Share on other sites More sharing options...
Escort RST WRC Posted February 4, 2010 Share Posted February 4, 2010 du vestlandsfanden :-) sikker på det, helte oppi 5liter olje oppi ei bunnpanne, og kan ikke akkuratt si meg enig i at den return fra turbon kommer under olje nivå, husk på at peilepinnen går jo i igjennom skualpe plata, :-) Hehe Skal ikke være mye over oljenivå den inngangen, vertfall ikke på 2wd.Viss man sammenligner Cosworth bunnpanne med OHC bunnpanne, og har dette bildet i tankene.http://i7.photobucket.com/albums/y286/Kver...rradipstick.jpgBunnpanna er ikke så mye dypere på Ohc.Tror oljenivået på 2wd skal ligge litt høyere enn på ohc, viss jeg ikke tar veldig feil.Har ikke målt dette selv da Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf Prosjekttråd her Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted February 4, 2010 Share Posted February 4, 2010 er lengden på peilepinn røret likt da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vabis Posted February 4, 2010 Share Posted February 4, 2010 Nei, ingen T-stykker inn på oljeretur fra turbo.Hmm..Hvorfor kan jeg ikke bruke oljereturen fra turboen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Escort RST WRC Posted February 4, 2010 Share Posted February 4, 2010 Hmm..Hvorfor kan jeg ikke bruke oljereturen fra turboen? Ville ikke koblet noe innpå som kan forstyrre tilbakestrømmingen av olje fra turboen. Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf Prosjekttråd her Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vabis Posted February 4, 2010 Share Posted February 4, 2010 Ville ikke koblet noe innpå som kan forstyrre tilbakestrømmingen av olje fra turboen.Har det så mye å si for kun retur da? Link to comment Share on other sites More sharing options...
nightking Posted February 7, 2010 Author Share Posted February 7, 2010 Har det så mye å si for kun retur da? Da vil den jo som han sier, bli forstyrret av return fra olje seperator.. Jeg ville ikke gjort det, men heller gjøre det vi fant ut litt tidligere i posten her. Ford Escort mk2 Cosworth (SOLGT) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now