Jump to content

Hvilke gjenger er i blokk ved oljeplugg!


nightking

Recommended Posts

Denne koster 21,50 kr ink mva hos oss. vi ligger ca likt med summitracing sine priser. så sant du ikke kjøper kina koblinger der.

fordelen med og kjøpe hos oss er kort leverings tid, garanti og til oss kan du ringe vist du lurer på noe. B)

 

mvh

www.fittingsofnorway.no

 

kjøpte fittings fra dere gjennom bergen bilelektronikk.

2 an10 sveise nipler

1 an8 sveise nipel

2 an10 fittings

1 an 8 fitting

og en an10 90grader

 

kostet meg 900kr

og ventet i 3 eller 4 uker

Edited by carbon

4x4 cosworth

E46 Touring

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

muligens fordi BBE er treige og skal ha fortjeneste??

 

stig pleier stort sett å være grei på prisene, fikk beskjed om 5-600kr når eg bestilte.

bestilte en lørdag og va garantert at de kom tirsdagen, seinest onsdagen.

Ble litt lang i masken når eg fikk prisen, men men

4x4 cosworth

E46 Touring

Link to comment
Share on other sites

Skal jeg være helt ærlig så tror jeg egentlig den også hadde vært kortere hadde du handlet som privatkunde direkte. Men kan også være at det var en kobling som var i bestilling etc. Uten at jeg skal si noe om grunnen da :) Men hadde du handlet som privatkunde er sjangsen mye større for at du hadde fått beskjed dersom det var noe som gjorde at ventetiden ble lengre enn ventet. Slik er det som oftest overalt.

Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf               Prosjekttråd her
 

Link to comment
Share on other sites

Skal jeg være helt ærlig så tror jeg egentlig den også hadde vært kortere hadde du handlet som privatkunde direkte. Men kan også være at det var en kobling som var i bestilling etc. Uten at jeg skal si noe om grunnen da :) Men hadde du handlet som privatkunde er sjangsen mye større for at du hadde fått beskjed dersom det var noe som gjorde at ventetiden ble lengre enn ventet. Slik er det som oftest overalt.

 

Skal jeg være helt ærlig så tror jeg egentlig den også hadde vært kortere hadde du handlet som privatkunde direkte. Men kan også være at det var en kobling som var i bestilling etc. Uten at jeg skal si noe om grunnen da :) Men hadde du handlet som privatkunde er sjangsen mye større for at du hadde fått beskjed dersom det var noe som gjorde at ventetiden ble lengre enn ventet. Slik er det som oftest overalt.

 

fikk beskjed når de endelig kom at de va sendt feil. men går jo ikkje ann å bruke 3uker på å ordne opp i det.

va hos bbe nesten hver dag for å hente, alle gangene ringte de fittingsofnorway, men va aldri noen som tok tlf.

 

resten eg har handlet har eg bestilt fra andre plasser, og handlet direkte selv.

4x4 cosworth

E46 Touring

Link to comment
Share on other sites

Guest Fittings of Norway
kjøpte fittings fra dere gjennom bergen bilelektronikk.

2 an10 sveise nipler

1 an8 sveise nipel

2 an10 fittings

1 an 8 fitting

og en an10 90grader

 

kostet meg 900kr

og ventet i 3 eller 4 uker

 

 

Hei

 

Prisene våre er ingen hemlighet ,de ligger ute på våre nettsider å er ink mva .

 

http://www.fittingsofnorway.no/katalog/fit...way_finish1.pdf

 

Vi må jo da beklage vis det ble mye venting ,men tror ikke alt ligger hos oss ;) .

Vi har det du finner i vår katalog på lager skulle det være ting som skulle mangle ved bestilling er dette noe vi opplyser om da alt går på data å varelager mm .

Vi må jo også bestille varer å det gjør vi med samlebestillinger etter behov ;)

 

Sammenlign oss gjerne med andre ,men da må man ikke ta kina varer mot det vi selger ! Men riktig produkt mot produkt :o

 

Våre forhandlere har samme priser som dere finner på våre nettsider.

 

vår service telefon 99488080 er vår "hustelefon" ikke alltid ved siden av.... ,men send oss en mail hvis du ikke skulle treffe oss

post@fittingsofnorway.no

 

Ha en god kveld ;)

 

Mvh

 

Team Fittings Of Norway

Edited by Fittings of Norway
Link to comment
Share on other sites

Hei

 

Prisene våre er ingen hemlighet ,de ligger ute på våre nettsider å er ink mva .

 

http://www.fittingsofnorway.no/katalog/fit...way_finish1.pdf

 

Vi må jo da beklage vis det ble mye venting ,men tror ikke alt ligger hos oss ;) .

Vi har det du finner i vår katalog på lager skulle det være ting som skulle mangle ved bestilling er dette noe vi opplyser om da alt går på data å varelager mm .

Vi må jo også bestille varer å det gjør vi med samlebestillinger etter behov ;)

 

Sammenlign oss gjerne med andre ,men da må man ikke ta kina varer mot det vi selger ! Men riktig produkt mot produkt :o

 

Våre forhandlere har samme priser som dere finner på våre nettsider.

 

vår service telefon 99488080 er vår "hustelefon" ikke alltid ved siden av.... ,men send oss en mail hvis du ikke skulle treffe oss

post@fittingsofnorway.no

 

Ha en god kveld ;)

 

Mvh

 

Team Fittings Of Norway

 

Kan sammenligne dere med priser fra Summit :

 

AN- Nøkkel i AN-10 koster 274,70 kr hos dere. Summit 64 kr..

AN-10 slange 265 kr pr meter. Summit 175 kr (Earl)

An-10 for sveising i alu 47 kr, Summit 34 kr.

 

Greit nok at du får frakt på dette, men det utgjør lite.

 

Alt i alt er det billigere å kjøpe fra utlandet når du skal ha litt deler. Skal du bare ha en kobling er det jo greit å handle innenlands.

2008 VW Transporter 2,5 4motion

1991 Sierra Cosworth 4x4

Link to comment
Share on other sites

Guest Fittings of Norway
Kan sammenligne dere med priser fra Summit :

 

AN- Nøkkel i AN-10 koster 274,70 kr hos dere. Summit 64 kr..

AN-10 slange 265 kr pr meter. Summit 175 kr (Earl)

An-10 for sveising i alu 47 kr, Summit 34 kr.

 

Greit nok at du får frakt på dette, men det utgjør lite.

 

Alt i alt er det billigere å kjøpe fra utlandet når du skal ha litt deler. Skal du bare ha en kobling er det jo greit å handle innenlands.

 

 

:D Hyggelig at man følger opp ;)

Du må ta med moms på de delene fra summit + frakt fra usa også da ;)

Våre priser er ink mva !

$ kursen svinger vel også litt om dagen... Kurs i dag 6.0489

Når det gjelder slangene er våre bedre å dyrere slanger (de tåler alcohol++E85)det gjør ikke de "vanlige" slangene fra summit .

 

Letter å spørre å få råd av noen som snakker samme språk + at skulle du ha bestilt feil så tryller vi til det .Eller du lurer på kanskje hva som skulle passe eller trenger et råd....hvem vet ?

Det blir kanskje ikke så lett hvis du retter det samme til summit ?

Det er helt fritt å velge ;)

Edited by Fittings of Norway
Link to comment
Share on other sites

Da må jeg få lov til å kverrulere litt her. studerte noen bilder av en cosworthbunnpanne nå, og her sitter da oljereturen fra turboen ganske så høyt.

 

Grunnen til at jeg er litt kverrulant er at jeg ikke har ordna meg med retur som går under speilet på min ohc-turbo. sikkert best å ha det under som dere sier, men når cosworth sjøl ikke har det kan det da umulig være såååå faaali?

sjekk bildet i neste post.

 

mvh HansO

89-Ford sierra Doch - Solgt. 90-Sierra cosworth 4x4 - Solgt

97-Bmw 325 tds touring - Solgt. 07-Jeep Commander

88- Sierra sedan IST 272 Hk - vraka

75- Escort Mk2 1600 x-flow

Link to comment
Share on other sites

du vestlandsfanden :-) sikker på det, helte oppi 5liter olje oppi ei bunnpanne, og kan ikke akkuratt si meg enig i at den return fra turbon kommer under olje nivå, husk på at peilepinnen går jo i igjennom skualpe plata, :-)

"Don`t find fault, find a remedy; anybody can complain"

 

~Henry Ford

Link to comment
Share on other sites

Som bildet til Marius viser er returen ganske så lavt ja, under oljenivå :)

 

Går olja så høyt? er det ikke hull i skvalpeplata til peilepinnen da?

 

Edit:Gudbrandsdalstrollet kom før meg

Edited by rs200

89-Ford sierra Doch - Solgt. 90-Sierra cosworth 4x4 - Solgt

97-Bmw 325 tds touring - Solgt. 07-Jeep Commander

88- Sierra sedan IST 272 Hk - vraka

75- Escort Mk2 1600 x-flow

Link to comment
Share on other sites

Er det ok å sette ett T-stykke på oljereturen fra turbo og bruke den til oljeseperatoren? Også bare blende den orginale oljereturen under innsuget? :)

 

Nei, ingen T-stykker inn på oljeretur fra turbo.

Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf               Prosjekttråd her
 

Link to comment
Share on other sites

du vestlandsfanden :-) sikker på det, helte oppi 5liter olje oppi ei bunnpanne, og kan ikke akkuratt si meg enig i at den return fra turbon kommer under olje nivå, husk på at peilepinnen går jo i igjennom skualpe plata, :-)

 

Hehe :P

 

 

Skal ikke være mye over oljenivå den inngangen, vertfall ikke på 2wd.

Viss man sammenligner Cosworth bunnpanne med OHC bunnpanne, og har dette bildet i tankene.

http://i7.photobucket.com/albums/y286/Kver...rradipstick.jpg

Bunnpanna er ikke så mye dypere på Ohc.

Tror oljenivået på 2wd skal ligge litt høyere enn på ohc, viss jeg ikke tar veldig feil.

Har ikke målt dette selv da :)

Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf               Prosjekttråd her
 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...