Jump to content

Internet radio i bil?


Fresh|

Recommended Posts

Jau, som topic sier... siden jeg er møkk lei av alt som er av radiokanaler i Norge lurer jeg på muligheten til å få internet radio i bilen. Går jo bare R&B på de fleste kanaler og p4/radio norge melker de samme låtene hver dag (omtrent til samme tidspunkt også).. jeg blir gaaaal!

Jeg hører som regel på internet radio via pc'n og skulle gjerne hatt med den muligheten ut i bilen.

Noen som har vært borti at det kan gå?

Link to comment
Share on other sites

Jau, som topic sier... siden jeg er møkk lei av alt som er av radiokanaler i Norge lurer jeg på muligheten til å få internet radio i bilen. Går jo bare R&B på de fleste kanaler og p4/radio norge melker de samme låtene hver dag (omtrent til samme tidspunkt også).. jeg blir gaaaal!

Jeg hører som regel på internet radio via pc'n og skulle gjerne hatt med den muligheten ut i bilen.

Noen som har vært borti at det kan gå?

 

Har hørt mye internett radio i bil ja. Må jo ha noe mobilt bredbånd av feks telenor ice eller noe sånt da.

 

Vil fungere fint så lenge du har god dekning.-

Link to comment
Share on other sites

Har ikke slik talatutt med Spotify jeg vætt.

Kan jo ikke dra med laptoppen hver gang man skal ut og kjøre heller :P

 

Hmmm jeg har jo usb tilkobling på spillern, ikke jack dersverre. Og jeg har mobilt bredbånd på slik usb stick.

Men ettersom jeg skjønner må jeg kanskje ha det mobile bredbånds tjenesten på selve mobilen min dersom jeg skal få dette til å funke?

Link to comment
Share on other sites

Kjenner ikke helt til Aino men har den mulighet til å sende på fm båndet da? I så fall stapp den full av musikk og tune radioen inn på frekvensen fra mobilen.

Evnt kjøp en fm sender som du plugger i mobilen, får de til 50-60kr og funker helt greit om du ikke har andre muligheter på spillern i bilen.

91' Sierra Cosworth 4x4 Moondust
50% eier av en 74' Consul coupe 2.0L med 80 talls hjemmelaget styling i stål.
 

Link to comment
Share on other sites

Jammen jammen, jeg har jo usb tilgang så den biffen er grei. Kan trykke en minnepenn full av musikk og nøye meg med det. Bare savner det å ha tilgang til radiokanalen jeg vanligvis hører på. DAB radio får vel ikke inn www.di.fm vel :P?

En carputer har jeg ikke hørt om. Regner med at det er en mini laptop sak som monteres i bilen?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

De fleste tlf støtter vel streaming media idag.

 

Så er vel bare å gå på en adresse også starter vel musikkspilleren.

 

Selv kjører jeg Pioneer sin F910BT sammen med iPhone Genialt :)

Imorgen så byttes F910BT ut med en F10BT som er mer multimedia løsning.

Edited by JonV

S-Max AWD 2016


 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...