Jump to content

Kverna sin cosworth er stjålet!


92cossi

Recommended Posts

Fått bekreftet at cosworth til Anders Kverna er blitt stjålet,

sitert ifra facebook "COSWORTHEN ER STJÅLET!!!! MULIG OBSERVERT I ØVRE EIKERS VEI DER DEN STAKK FRA EN PATRULJE"

 

LH60762 MULIG SETT MOT MJØNDALEN

 

Visst noen har nr til Anders om di kan legge det ut visst noen har noe tips i denne saken??

 

 

Håper den kommer til rette Anders!!

 

 

7227_248390805530_645420530_8667158_2141694_n.jpg

Edited by lovecossie
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Takker. Var på kino, parkerte ca 20:00. Kom ut igjen 23:00 og da var bilen borte. Sjekka opp at den ikke var taua inn pga. feilparkering, men ingenting.

 

Mens jeg stod hos politiet fikk de melding om at en bil hadde stukket av fra politiet på Øvre Eiker vei, det er veien fra drammen mot gulskogen/mjøndalen. VET ikke om det er min, men høres ut som noe en cosworth kunne finne på.

 

Står ikke på RS7-felgene da de er solgt, står på orginale kromkakejern. Står E46-turbo og grønne dyser på nå, hvis dette skulle dukke opp for salg. Jeg og flere vet hvordan delene ser ut, så skal ikke bli lett å omsette i tilfelle.

 

Men håper jo selvfølgelig jenta mi kommer tilbake, og tar med seg nattesøvnen min :(

 

 

Ring/sms på 92643323 for tips

Ring 02800 for tips til politiet

Gjensidige er vel også interessert i tips ang. bilen.

Link to comment
Share on other sites

Svarte! Også gode gamlebilen da gitt :( Hadde du ikke satt på girlåsen da? Skal hvertfall holde gluggene åpne der jeg ferdes, kjenner godt igjen bilen selv så.

Stod parkert i nedoverbakke så hadde satt den i reverse for å ikke måtte bruke brekk. Er så typisk at den ene gangen man parkerer i en bakke!!!

Link to comment
Share on other sites

huff så surt! skal holde øyner åpne selv om den vart stjelt helt der nede, men man vet aldri.

 

PS: Jeg skal ta og annonsere dette litt andre forum og se om det også kan hjelpe.. håper den kommer til rette :)

Edited by Sierrarune

Ford Sierra 2.0i DOHC 1993 (vinterbil/bruksbil)-

Opel Omega 2.0i LS 1990 (prosjekt)

Link to comment
Share on other sites

FY F***! er det ikke mulig å gå ut av en cosworth lenger?!

 

Håper bilen kommer til rette å tyven sin rette straff!

 

Lykke til i jaktn!

Sierra sedan-Garett'RS500'2wd'bilstein'powerflex'204hk

'Voldenracing performance'

Taunus 2 dørs 81 mod -> sølvpila

Sierra 3 dørs 86 mod -> brukshest

Link to comment
Share on other sites

uten tvil at jeg skal ha gps når jeg får meg vingebil. det skal bli så deilig å kunne møte opp på døra til den fitt*a å bare claime tilbake bilen sin... skremme driten ut av personen. leike skikkelig idiot å ha med seg et tonn med venner. utstyrt med balltre å diverse =) Nei, fy **** kverna. vi finner igjen bilen din! =)

 

å når vi finnern igjen, knæsser vi trynet til han som har tatt den !

Edited by haawaii
Link to comment
Share on other sites

Kjipt Kverna!

 

På neste bilen min skal jeg drite i alarm, bare henge opp en logg i vinduet som viser hvor ***** mye tøffe folk det er på internettforum rundtom, så tenker jeg tyven tenker seg om to ganger før han rører bilen!

 

Hahahaha så bra. Bare skrive ut denne tråden så går det seg til tenker jeg..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...