Jump to content

solgt


as.

Recommended Posts

Svært værsyk sierra selges,1984 1,6l bil med 2,0 motor. Eu ok til januar 2012 årsavgift 2010 betalt.

Rusten i dører og bilen er ikke strøken, hvit med rustfagede kanter/skjøter, bra vinterdekk på stålfelger, cosworth felger med sommerdekk.

bilen går greit i tørt vær men kan finne på å ikke starte i fuktig vær. står med skilter.

 

Bilen er i akershus. skjetten-nittedal

 

Tlf.93067463

anders.

Edited by as.
Link to comment
Share on other sites

gidder ikke å legge ut bilder, denne bilen gis nesten bort årsavg=ca.2800.- + pant 1500 +eu600=4900.- har brukt den i 3 1/2 år å skal bare bli kvitt den.har kjøpt ny bruksbil. Ellers er det siste år byttet clutch, bremseskiver å klosser bremsepumper bak div bremserør, bilen er gull om man bare gidder å få til værsjuken. Gått ca180000km.

Link to comment
Share on other sites

bilde burde legges opp. kan godt hende man blir jokset. serlig for folk som bor lengre borte enn dem som bare kan komme innom å se på bilen. kan jo godt hende den er et skikkelig vrak! og den værsjuken, har du sett på forgasser hjernen? sansynligvis ødlagt den.

 

Enten gidder man å se på en bil eller så gjør mann ikke det, er jeg som skal selge, eller hugge denne bilen og jeg som avgjør hvor mye tid jeg gidder å bruke på dette. Værsjuken driter jeg i, har opplyst om dette og om det blir ny eier på bilen for den slite med dette.

bilen gikk igjenom periodisk kjøretøykontrol i november og det betyr vell at den ikke er et rustvrak, eller har store feil.?

Link to comment
Share on other sites

Er det takluke på de?

Er jalla luke som leker på delebil, ikke luke på 1,6 med skilt.

bud vurderes. skal bort.

 

 

 

Er det takluke på de?

Er jalla luke som leker på delebil, ikke luke på 1,6 med skilt.

bud vurderes. skal bort.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...