Jump to content

Sierra 89 mod. 5.dørs combi HØGGES


Taunus S

Recommended Posts

Hei

Som topic sier skal eg iløpet av våren høgge ein 89 modell Sierra 5 dørs Combi 2.0 CL OHC.

Den er kvit på farge med brunt interiør. Skal ha motor og gir + litt småtteri sjøv. Her er det meste av standar deler. BILLIG.

Bilen er komplett og pr. i dag kjørbar.

Send PM el. svar her om int. Du kan også RINGE nittiein femtiåtte femtiseks elleve. SMS er uønskt og vil ikkje bli besvart.

Deler ligger på Voss i Hordaland.

Små deler sendes i post evnt. større ting må hentes, ordnes frakt av kjøper.

Link to comment
Share on other sites

Bilder? :)

- 2008 Ford Focus <-- Nåværende

- 2002 Skoda Fabia (Solgt)

- 2019 Ford Mondeo <-- Nåværende

- 2012 Ford Focus (Solgt)

- 2010 Citroën Berlingo (Solgt)

- 2004 Bmw 316i (Solgt)

- 1989 Ford Sierra 2.0 CL(Solgt)

- 2001 Ford Mondeo 1.8 Trend(Solgt)

- 1985 Volvo 240 GL(Solgt)

- 1990 Ford Sierra Dohc GT(Solgt. Senere død...)

Link to comment
Share on other sites

Sorry. Da eg ikkje på nokon måte er veldig oppegåande på data, er det ALT for mykje stress å få lagt opp bilder her. Gidder ikkje photobucket osv. MEN, dersom det er noko spess. du er på utkikk etter, kan eg heilt sikkert fiksa å ta noko bilder å sende på mail til deg! :D Ellers så er bilen som sagt kvit med innslag av krokan farge. Har rulla ca 120` k.

Link to comment
Share on other sites

Ikke dårlig! :) Ja, på inj så er det en type gummi-innfestning. På gasser og cosworth er det hylse du trer nedpå og fester med et klips :)

 

Mye skal du ha for den da?

 

Se der ja! Nei, kva kan det være vert?? Kor mye stress er det å demontere denne da? Kan ikkje huske å ha gjort dette før på Sierra, må heile pedalsette ned og ut eller kan eg bare demontere gasspedalen med å fjerne noe låseklipsgreier og fjerne ein bolt??

Jo mindre pes å demontere, jo lavere pris...

Link to comment
Share on other sites

Det klipset vipper du ut med en flat skrutrekker, også sitter det to 10 mm muttere på torpedoveggen :)

Så da kan du vurdere hva den er verdt ;)

 

Ja, det høres jo ikkje ut som om eg kan kreve "smuss-tillegg" for dette engang :lol: . Skal sjå om eg kan stikke trynet ned under rattstamma ein da, bare dane meg eit bilde liksom. Nei dette kan da vel ikkje være snakk om meir enn ein hundre-lapp eller to + frakt da.

Da har eg lite igjenn for turen til postkontoret og jobben. (håpar du ikkje skal ha den i går da, er desverre ikkje altid like rask i flæsket).

Link to comment
Share on other sites

Hehe! Det er helt korrekt :P Hvis du er treig så er til og med dette fort gjort :D

Ja, du får ta med deg en flat skrutrekker og en 10mm pipe og forlenger så får du skrudd den av når du først er under der :P

 

Hundrelapp pluss frakt hørtes ut som en veldig fin pris! ;) Nja, har vel sikkert ikke bruk for den før om en måneds tid, men før den tid burde du vel fått gjort en del :P

Link to comment
Share on other sites

Hehe! Det er helt korrekt :P Hvis du er treig så er til og med dette fort gjort :D

Ja, du får ta med deg en flat skrutrekker og en 10mm pipe og forlenger så får du skrudd den av når du først er under der :P

 

Hundrelapp pluss frakt hørtes ut som en veldig fin pris! ;) Nja, har vel sikkert ikke bruk for den før om en måneds tid, men før den tid burde du vel fått gjort en del :P

 

Yup. 100 lapp + frakt er OK. Skal bolte den ut til deg ein dag. Sende meg ei adresse på PM du.

Link to comment
Share on other sites

Da er bakre deler av bakskjermer donert bort til ein trivlig kar frå Bergens kanten.

MASSE Sierra igjenn her. Sjølvplukk = VELDIG BILLIG. Svært hyggelige priser utenom også. Skal høgger`n virkelig få så mykje Sierra??

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Skulle hatt venstre spindel framme :) Hvis den ikke er slitt...

 

Den gidder eg ikkje demontere, i allefall ikkje enda, da bilen må kunne flyttest litt rundt, på ein enkel måte... Men om dette er likt på tidligere modeller, er det slett ikkje umulig at dette ligg å slenger...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Masse Sierra her enda...

 

 

4-2-1 grenrør?

- 2008 Ford Focus <-- Nåværende

- 2002 Skoda Fabia (Solgt)

- 2019 Ford Mondeo <-- Nåværende

- 2012 Ford Focus (Solgt)

- 2010 Citroën Berlingo (Solgt)

- 2004 Bmw 316i (Solgt)

- 1989 Ford Sierra 2.0 CL(Solgt)

- 2001 Ford Mondeo 1.8 Trend(Solgt)

- 1985 Volvo 240 GL(Solgt)

- 1990 Ford Sierra Dohc GT(Solgt. Senere død...)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...