Jump to content

nice try..godbye


turboole

Recommended Posts

Ahh, skulle egentlig å se på drag der, men fikk ikke med meg noen til å dra..

Hadde jeg vist at slike biler skulle stille opp kunne jeg dratt alene :D

Ford Scorpio 2.9GL 1988 - Solgt og vraket
Ford Sierra 2.0 CLX 4x4 1992 - Solgt

Ford Mondeo 2.0 TDCI Titanium 2006 - Solgt

Tesla Model 3 AWD LR 2019

Link to comment
Share on other sites

Var klar over at det vart glatt men det fikk stå sin prøve(s%... transportstreik),har muligens fått tak i noen mt dekk så satse på at det blir litt bedre.Har ikke hatt tid til noen forandringer siden sist så alt er som før,hus å heim tar mye tid..Bilen funke bra så konsentrere meg om å nyte det.Eneste forandring blir muligens Lcontroll til neste løp.

Link to comment
Share on other sites

Ja samme porsja men virka som det var mer trøkk i den i fjor av en eller anna grunn.

Har no stiva av drivlinja litt med vibra-technics motor/gearkasse fester,nytt diff oppheng,poly foringer,quaife diff og coilovers.

Må få tak i noe bedre dekk,en bedre turteller,shift light og muligens kobla opp Lc til neste løp på evenes,Kansje det blir litt bedre starter/60 fot tid.

Link to comment
Share on other sites

Ja samme porsja men virka som det var mer trøkk i den i fjor av en eller anna grunn.

Har no stiva av drivlinja litt med vibra-technics motor/gearkasse fester,nytt diff oppheng,poly foringer,quaife diff og coilovers.

Må få tak i noe bedre dekk,en bedre turteller,shift light og muligens kobla opp Lc til neste løp på evenes,Kansje det blir litt bedre starter/60 fot tid.

 

Mente den kjørte 7.7 på Evenes?

 

Men fortsatt veldig imponert over din på evenes, 2wd og veldig glatt underlag. Ikke optimale forhold men selv tok du jo 350hk Evoen på et løp..

Synd dem ikke får igang 402m :)

Link to comment
Share on other sites

:) Er arti å holde 4wd bilene ut fra start men glatt var det,hadde hjulspinn over mål i 3 gear/150km (evenes)med yokohama.

Evoen tok å porsja ;) Det sku dem ha fått til ja men blir vanskeli med de reglene som som er dær.Fint jeg kunne imponere deg litt..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...