GTD40 Posted June 15, 2010 Share Posted June 15, 2010 Planlegger å kjøpe ny kompressor til garasjen- har sett at Moe & Co i Bergen virker til å være veldig konkurranse kraftige på pris. I utg.pkt ønsker jeg å kjøpe en kompressor i størrelsen 400-500 l/min....noen som har erfaring med produktene dette firmaet selger ? Signatur fjernet grunnet størrelse. Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler og 75 kb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gess Posted June 19, 2010 Share Posted June 19, 2010 Jeg har en Rambo kompressor som ble kjøpt der i 2003. Den fungerer ennå. Har ikke hatt noen problemer. det er en sak på 100 liter og to sylindre.Grei nok sjappe. Mvh. GeirS Granada 1976, MkI 2.6 GL Hyundai i40 2011 mod. Volvo V90 T6 2021 Link to comment Share on other sites More sharing options...
HoelRacing Posted June 20, 2010 Share Posted June 20, 2010 Kjøpte et sveiseapparat derfra for noen år siden. Funker greit nok, men ikke spessielt bra. Dårlig tilgang på reservedeler også, som de fleste andre billigapparat. 92' Ford Sierra Cosworth 4x4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjarte87 Posted July 5, 2010 Share Posted July 5, 2010 Moe & Co er vel meir som eit litt bedre konsept en Europris, ganske lik linje som biltema. Noe funker VELDI bra, noe funker bra der, og noe funker ikkje liksom.. Men kompressor funker derfra. Som nevnt en fra o3 funker enda, og eg har hatt den største i over 2 år uten noe problemer. Koster jo såpass mye mindre der en hos andre at det er vert det;) Men husk å kjøp stor nok da;) Altid kjekt med mye kapasitet på lufta;) Mvh Bjarte Link to comment Share on other sites More sharing options...
GTD40 Posted July 5, 2010 Author Share Posted July 5, 2010 Kjøpte en kompressor som jeg fikk forrige uke- var på rundt 400l/min og 90 l tank....var ihvertfall veldig billig og grei service- blir spennende å se hvordan den virker.... Signatur fjernet grunnet størrelse. Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler og 75 kb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RHeskja Posted July 20, 2010 Share Posted July 20, 2010 Kjøpte ein 2 sylindra me 200l tank for et år siden, den har funka greit. Men ser jo det at de ikke er noe proff vertøy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mondeo Power Posted July 20, 2010 Share Posted July 20, 2010 Kan jo ikke bare være dårligt det de selger, de har jo holdt på i over 30år Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts