Jump to content

Moe & Co


GTD40

Recommended Posts

Planlegger å kjøpe ny kompressor til garasjen- har sett at Moe & Co i Bergen virker til å være veldig konkurranse kraftige på pris. I utg.pkt ønsker jeg å kjøpe en kompressor i størrelsen 400-500 l/min....noen som har erfaring med produktene dette firmaet selger ?

Signatur fjernet grunnet størrelse. Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler og 75 kb.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har en Rambo kompressor som ble kjøpt der i 2003. Den fungerer ennå. Har ikke hatt noen problemer. det er en sak på 100 liter og to sylindre.

Grei nok sjappe.

Mvh. GeirS

Granada 1976, MkI 2.6 GL
Hyundai i40 2011 mod.

Volvo V90 T6 2021

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Moe & Co er vel meir som eit litt bedre konsept en Europris, ganske lik linje som biltema. Noe funker VELDI bra, noe funker bra der, og noe funker ikkje liksom.. Men kompressor funker derfra. Som nevnt en fra o3 funker enda, og eg har hatt den største i over 2 år uten noe problemer. Koster jo såpass mye mindre der en hos andre at det er vert det;) Men husk å kjøp stor nok da;) Altid kjekt med mye kapasitet på lufta;)

 

Mvh Bjarte

Link to comment
Share on other sites

Kjøpte en kompressor som jeg fikk forrige uke- var på rundt 400l/min og 90 l tank....var ihvertfall veldig billig og grei service- blir spennende å se hvordan den virker....

Signatur fjernet grunnet størrelse. Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler og 75 kb.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...