OleK Posted March 28, 2005 Posted March 28, 2005 http://www.chilloutzone.de/files/04120701.html åssen bil er det? Cosworth!
Zetec-S Posted March 28, 2005 Posted March 28, 2005 Haha, har sett fullversjonen av den, dumme folk asså. Fleire ganger de hører det rykker i festene, men kjør på, det går sikkert bra...
Rockfordman Posted March 28, 2005 Posted March 28, 2005 måtte bare være amerikanere 82 Mk1 Fiesta Xr2 prosjekt.
Guest Slick Posted March 28, 2005 Posted March 28, 2005 Sett hele før jeg også... Neida.. Først drar vi bilen LENGER opp i snøen, så litt bortover.. Så kanskje den ryker... Ehh
burnout Posted March 29, 2005 Posted March 29, 2005 Er ikke kun amerikanere som gjør sånt. Har faktisk bevitnet en lignende hendelse her i Norge. En fyr som skulle taues av kona, de hadde ikke slepetau, så de brukte liksågodt et veldig tjukt tau. Kona setter seg i bilen gir flatt jern.... Røsk.... Morsomt å se på, egentlig... 10 VW Golf GTD (solgt)09 VW Passat88 Mazda RX-7 FC3S85 Ford Sierra 3 dørs 2L (solgt)86 Ford Sierra 2L (kondemnert og sprengt)83 Opel Ascona (Brant opp)83 Ford Transit (solgt)
Robox Posted March 29, 2005 Posted March 29, 2005 har fullversjonen jeg også... imponerende at noen klarer sånne ting...
hugoh Posted March 29, 2005 Posted March 29, 2005 hmm..glad jeg er sønn av en tidl. bilberger med over 20 år etter norske vinterveier, skal medgi at jeg har vært av veien selv om det men men.Vis jeg må taue så bruker jeg heller noe mer solid en som så.. Dagens plastfester... nei den gode gammeldages metoden henge i hjørnet bak som vender ned mot grøfta i en eller annen solid del av hjuloppheng ect, bærebru ect.. noen fine punkter der..så svinger man hjula på ut slik at man rygger ned mot grøfte med fronten og vis så er man på tur bakover og ut av hullet i spora man lagde ned dit i første omgang. Mvh. Hugo H. Ford sierra 2.0l (Type Ludo.) Ford sierra 1.6l (Type vinterbil racing putt putt !solgt!) Ford sierra P-100 (kommer til meg snart delvis kanselert dessverre) Ford sierra sedan doch 1990 mod (solgt)
Recommended Posts