Jump to content

Her er min nye bil!


Espen

Recommended Posts

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ooh, nice! :)

 

Gratulere med nybil! :)

Edited by caan

- Opel Omega 2.0 16V 1994

 

- Ford Fiesta 1.1L 1982

 

- Ford Mondeo 2.0 TDCI Ghia 2002 (x)

 

- Nissan 200SX S13 1992 (x)

 

- Ford Sierra 2.0 DOHC 1992 (x)

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer så mye med bilen :D Det der var griserått!! Kjører du med 225 eller 235/35-19?

 

Kjenner at jeg nesten angrer på at jeg bestite Zito Titan 19" med sort senter..... ;)

 

 

 

Takker! =D Kjører 235/35R19...;)

 

post-902-128691692615_thumb.jpg

 

Edited by Espen

Mvh

 

Espen

 

 

- Ford Focus Titanium 2.0 TDCi 163hk stv. 2012 -

 

- Ford Focus Titanium Sport 2010 - SOLGT FEBRUAR 2012 -

Link to comment
Share on other sites

Har du ellers noen planer for bilen?

 

Kom forresten over en hvit '10 Focus på finn.no i dag som hadde lakkert den sorte plasten rundt tåkelyktene til bilens farge. Var faktisk veldig stilig, og ble mer lik ST-utgaven. Tror dette er noe jeg kommer til å kjøre med min bil.

Link to comment
Share on other sites

Ja, har jo noen planer.=) Til nå har jeg da fått meg RS felger, montert xenon lys i grøfte lys og div. LED pærer her og der. Går også å lurer på om jeg skal gjøre noe i fronten der ja! Vurderer også lakkere deksler rundt grøfte lysa. Lurer også på å ha på svart matt folie på taket, tror kanskje det kan bli tøft. De fremre siderutene skal selvfølgelig sotes. Også blir det høydejusterbart senke sett etter vinteren! Det er planen i første omgang!

Mvh

 

Espen

 

 

- Ford Focus Titanium 2.0 TDCi 163hk stv. 2012 -

 

- Ford Focus Titanium Sport 2010 - SOLGT FEBRUAR 2012 -

Link to comment
Share on other sites

Ja, har jo noen planer.=) Til nå har jeg da fått meg RS felger, montert xenon lys i grøfte lys og div. LED pærer her og der. Går også å lurer på om jeg skal gjøre noe i fronten der ja! Vurderer også lakkere deksler rundt grøfte lysa. Lurer også på å ha på svart matt folie på taket, tror kanskje det kan bli tøft. De fremre siderutene skal selvfølgelig sotes. Også blir det høydejusterbart senke sett etter vinteren! Det er planen i første omgang!

 

Herlig. Her var det mange spennende og smakfulle oppdateringer du hadde planlagt ;). Hørtes stilig ut med LED, hvor har du montert disse? Og den sorte folien tror jeg kan bli ****** tøft, spesielt når bilen er hvit. Husker jeg fant et bilde på nettet av en hvit Focus med svart tak, men klarte ikke å finne det igjen. Uansett, blir meget spennende å følge med på denne bilen ;) Fin plass å hente inspirasjon til min identiske bil!

 

og til slutt...ikke vær redd for å pøse på med enda flere bilder :D

Link to comment
Share on other sites

De fremre siderutene skal selvfølgelig sotes.

Men rutene foran B-stolpen er vel blå ?? Da er de nok tintet så mye som ASA-standarden tillater (så lenge det bilen er levert med det). Sot-film er forbudt foran B-stolpen i alle fulla fall.

2011 Focus 5d Titanium X 2.0 TDCi aut.

Link to comment
Share on other sites

Men rutene foran B-stolpen er vel blå ?? Da er de nok tintet så mye som ASA-standarden tillater (så lenge det bilen er levert med det). Sot-film er forbudt foran B-stolpen i alle fulla fall.

 

 

 

Det er vel veldig gammelt nytt, at det er forbudt!?dry.gif

Mvh

 

Espen

 

 

- Ford Focus Titanium 2.0 TDCi 163hk stv. 2012 -

 

- Ford Focus Titanium Sport 2010 - SOLGT FEBRUAR 2012 -

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Det er det vel...syns bare det blir feil at et seriøst forum skal glorifisere mods som er ulovlige uten at det blir nevnt.

 

 

Hehe, med alle andre ulovlige mods som blir gjort med bilene her inne til daglig, trur jeg ikke sota vinduer er noe å henge seg opp i...

-05 Ford Focus 1.6 tdci

-88 Ford Sierra Cosworth

Link to comment
Share on other sites

Hehe, med alle andre ulovlige mods som blir gjort med bilene her inne til daglig, trur jeg ikke sota vinduer er noe å henge seg opp i...

 

 

 

Enig...;)

 

Synes du bilen din virker veldig "høy" når du har 19" på bilen? Skriker den etter senk?

 

 

 

 

Den ser helt greit ut, uten senking, men den er jo for høy! Skriker vel ikke akkurat for å bli senket, men den skal senkes til våren...;)

Mvh

 

Espen

 

 

- Ford Focus Titanium 2.0 TDCi 163hk stv. 2012 -

 

- Ford Focus Titanium Sport 2010 - SOLGT FEBRUAR 2012 -

Link to comment
Share on other sites

jo den skriker etter og bli senket Espen:) har hørt på den ett par dager nå:)

 

Okey da!:) Da var ST fangeren på da!!=D Hva synes du Andre??

Mvh

 

Espen

 

 

- Ford Focus Titanium 2.0 TDCi 163hk stv. 2012 -

 

- Ford Focus Titanium Sport 2010 - SOLGT FEBRUAR 2012 -

Link to comment
Share on other sites

Jeg har stilt en god del spørsmål, og her kommer enda ett.. (Jeg har fortsatt ikke fått min bil!! Ventet i over 3.5 mnd, og venter fortsatt!!) Men, er det LED-skiltlys original på bilen din?

Edited by Someone
Link to comment
Share on other sites

Måtte vente 3mnd'er på min. Var visst noe styr med vente på deler til produksjon.

 

Nei, det er ikke LED skiltlys. Men kan monteres LED-lys der også, noe jeg skal få på snart :)

Samme med interiørlys, parklys, lys i speil etc :)

Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf               Prosjekttråd her
 

Link to comment
Share on other sites

Pen bil du!!

 

Gå for matt sort tak du, jeg hadde 110x110cm med matt sort maltese kors på taket på

en hvit Corrado med hvite felger. Så bra ut med med matt sort på hvit bil :)

Caution, any attempt to overtake will result in a race!
Link to comment
Share on other sites

Jeg har stilt en god del spørsmål, og her kommer enda ett.. (Jeg har fortsatt ikke fått min bil!! Ventet i over 3.5 mnd, og venter fortsatt!!) Men, er det LED-skiltlys original på bilen din?

 

Ikke LED originalt nei. Men har montert LED over alt snart nå...:) Også interiør lys!

Mvh

 

Espen

 

 

- Ford Focus Titanium 2.0 TDCi 163hk stv. 2012 -

 

- Ford Focus Titanium Sport 2010 - SOLGT FEBRUAR 2012 -

Link to comment
Share on other sites

Måtte vente 3mnd'er på min. Var visst noe styr med vente på deler til produksjon.

 

Nei, det er ikke LED skiltlys. Men kan monteres LED-lys der også, noe jeg skal få på snart :)

Samme med interiørlys, parklys, lys i speil etc :)

 

Jeg fikk også beskjed om at det var forsinkelser på deler som gjorde/gjør at det tar så lang tid. I mitt tilfelle var det stylingkitet og sportsunderstellet som sinket produksjonen.

Hvilken Focus bestilte du? :)

Det blir litt LED på meg også. Først og fremst i parklys, grøftelys og nevnte skiltlys.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg fikk også beskjed om at det var forsinkelser på deler som gjorde/gjør at det tar så lang tid. I mitt tilfelle var det stylingkitet og sportsunderstellet som sinket produksjonen.

Det blir litt LED på meg også. Først og fremst i parklys, grøftelys og nevnte skiltlys.. ;)

Samme jeg fikk beskjed om :)

Ja, LED er ikke feil :) Blir LED i alle lys på min også etterhvert :)

 

 

 

 

 

 

Hvilken Focus bestilte du? :)

http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61693-ford-focus-titanium-x-sport/page__hl__focus

Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf               Prosjekttråd her
 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Okey da!:) Da var ST fangeren på da!!=D Hva synes du Andre??

 

 

det ble bra det:) greit og skille seg ut litt:)

12 kuga 2.0

08 mondeo 2,0 (solgt)

07 focus 1.6 (solgt)

01 passat 1,8 T (solgt)

05 focus (solgt)

88 sierra xr4x4(solgt)

99 mondeo (solgt)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...