Jump to content

petter solberg tamiya cup 1987 vinner:)


lowman

Recommended Posts

ja di gjekk sykt godt.

di gromme motorene te tamiya hette den gangen tecnhigold...gjekk sinnsykt bra.så itte den motoren så kom det ein så hette dynatech..og di gjekk ennå heftigare..det va tidlig nittitalls.

 

sko gjerna hatt ein technigold motor i big wigen min:)petter kjørte sånnein her i den videoen:)med technigold motor:)

 

eg e tamiya nerd;:)

Link to comment
Share on other sites

hehe. tror jeg må få satt sammen den gamle Boomerangen min snart :D

 

 

hehe selge?:)

 

er den hel...eller er den godt brukt og slitt.. :D

 

kjøpte meg nettopp en strøken super sabre.så den står fint i hylla sammen med min fine big wig..så skulle hatt både en boomeran og en hot shot,og kanskje en thunder shot:)

Link to comment
Share on other sites

er den det ja?det visste jeg faktisk ikke.. :blush:

 

men typisk tamiya så¨er den vel ikke for salg nå om dagen viss den ble lansert igjen i 2008...så er den vel ikke på tilgjengelige produkter til tamiya nå idag..får nesten sjekke lit:)

 

skulle egentlig hatt en orginal utgave da..re release er ikke alltid like tøft :smartass:

Link to comment
Share on other sites

hehe, sant d men den ser helt KLISS lik ut da :D så d er jo en stor fordel :D

har sett et par sånner på ebay.co.uk så du får sjekke litt der oxo :) som eks denne http://cgi.ebay.com/58418-Tamiya-1-10-Boomerang-Kit-/380290136559?pt=Radio_Control_Vehicles&hash=item588b0ef9ef ;)

Edited by dohcboy

Merkur XR4TI

85 Sierra xr4x4 2.8i

06 Focus ST
89 Sierra 2.0 i cls ohc turbo 89 Sierra 2.0 i cls dohc 86 Sierra 2.0 isturbo
 

Link to comment
Share on other sites

hehe. du har vel en gammal en på lura da ? :P hehe. ebay er null stress. veldig enkelt. å man sjekker jo selvfølgelig feedbacken på vedkommende du evnt handler av.. er d 100 % positivt er d jo ingen fare. :) å opprette en paypal konto er fort gjort. eneste du må gjøre der er å legge til et evnt visa\mastercard nr når du oppretter bruker. så må man vente et par tre dager til du blir trekt et lite beløp fra paypal å da får du en verifiserings kode som du knotter inn. å da er bare å shoppe ivei :)

Merkur XR4TI

85 Sierra xr4x4 2.8i

06 Focus ST
89 Sierra 2.0 i cls ohc turbo 89 Sierra 2.0 i cls dohc 86 Sierra 2.0 isturbo
 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...