Jump to content

bilstereo sierra


Cosworth_ftw

Recommended Posts

Skal ha meg ny spiller i cosworthen og lurer på om noen har anbefallinger her.Det som er et minimum er CD/Radio og USB/e.l til avspilling av Ipod/IPhone.Vil selvfølgelig ha det så rimelig som mulig ,mellom 1000-2500 kanskje.DVDspiller kan gå det og...

Blir gjerne oppgradering i hattehyllen/dørene og,så her e det bare å komme med det :)

Link to comment
Share on other sites

er endel billige spillere på www.nettonnett.no

kjøpte JVC spiller til 700,- derfra. funker helt gull !!

86 Sierra RS Cosworth

75 Ford Taunus 2d 2,0ist "under construction"

79 Mercedes 309d

10 Renault Laguna

12 Ford Mondeo Titanium 2.0tdci

Link to comment
Share on other sites

pioneer har mange fine løsninger, god lyd og er lette å bruke:) sånt reint personlig er jeg alpine mann fordi jeg syns de gir den beste lyden, men de er litt mer tungvinne å bruke. de har mange gode løsninger for Ipod/Iphone men til en høyere pris enn de fleste andre.

 

kenwood har usb og aux inn på framsiden av spilleren. veldig lett tilgjengelig å fint for de som ikke vil modifisere litt i bilen men for sånne som meg som liker skjulte løsninger så ser det ikke så bra ut.

 

sony vil ikke jeg utale meg så veldig mye om utover det at min erfaring med sony sine produkter er generelt dårlig på bilstereofronten. uklar og skurrete lyd er stikkord der.

 

ikke at jeg er noen ekspert da:) dette er bare mine erfaringer i de årene jeg har drevet med dette.

Sideways is the new forward

 

17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio)

Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd

Link to comment
Share on other sites

Kan absolutt anbefale Kenwood. Utrolig greit og lettfattelig menysystem, samt særdeles mange innstillingsmuligheter.

 

For eksempel:

http://www.bassbrothers.no/display.aspx?menuid=12505&prodid=2130

 

Denne har USB bak, som er veldig greit, slik at du kan legge kabelen i hanskerom etc.

 

EDIT: De har også andre modeller til en rimeligere penge, siden du ikke vil betale så mye.

Edited by eivi91

'86 Sierra 2.0i S
'13 Subaru Forester 2.0i
'09 Subaru Legacy Outback 2.0D
x - '08 Fiesta ST150
x - '92 Sierra DOHC

Link to comment
Share on other sites

Pioneer eller alpine det er dei to beste spelarane som eksisterer! Har berre hatt tull med sony og jvc, sjøl så har eg ein Pioneer deh-p88rs2 som er ufattelig bra!Men den koster litt då....

Nåverende biler:
91 Ford Sierra stv doch
90 Ford Sierra Cosworth 4x4

09 Ford mondeo duratec

Link to comment
Share on other sites

enig i at de er de beste spillerene med alpine på topp av de to. men kenwood har mange av de samme funkskjonene til en lavere pris en både alpine å pioneer og er derfor et godt valg til den som bare skal oppgradere og ikke har "perfekt" gjengivelse av musikk som mål. sony og jvc er ikke i nærheten av å konkurere med de tre andre som er nevnt her.

Sideways is the new forward

 

17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio)

Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...