Slideways Posted April 1, 2005 Posted April 1, 2005 Har noen noe tips/råd om hvordan jeg skal få ut de 3 lange boltene som går igjennom diffen og er festet i bærebruen? Har fått av mutterne, men boltene står igjen og når jeg prøvde å vri med latmanns arm så kom det bare en stygg knake lyd, har sprøytet på med wd40 men fortsatt ingen antydning til bevegelse. Er det gjenger på disse boltene eller skal det bare være å slå dem ut?
WingDude Posted April 1, 2005 Posted April 1, 2005 Kan nok sitte godt de ja, sikkert ikke vært skrudd av så ofte, ta tia til hjelp, og bruk godt med rustløser.
Slideways Posted April 1, 2005 Author Posted April 1, 2005 Så boltene sitter gjenga inni diffen altså? Eller skal det bare være å slå den ut? for jeg har fått av mutteren
Count Posted April 1, 2005 Posted April 1, 2005 Nei, det er bare å slå dem ut, eneste gjengene inne i bildet er de som går på mutteren. 12m Super 24v Cosworth Prosjektet mitt
Cossi2wd Posted April 1, 2005 Posted April 1, 2005 bare å slå der ja.. Vær litt forsiktig med gjengene hvis du skal bruke de om igjen... www.frodeholte.com
RHeskja Posted April 1, 2005 Posted April 1, 2005 en dor som er mindre en bolten, govilje å ei go stor slegge så kommer dei... er et reint h******* å få dem ut uten at hjulopphenge er skrudd av...! får ikke så mye plass å slå på!
Slideways Posted April 2, 2005 Author Posted April 2, 2005 Hele greia står på bakken så slagkraft er nok ikke noe problem
Anders Posted April 3, 2005 Posted April 3, 2005 siftet foresten diffen på en ferge kai i sogn i regnvær. joda de gjennomgående boltene sitter ****** godt.. jeg tok å førte inn en langstålstang som var på størrelse med bolten og durte til.. PS: gjør det aldri igjen Ford Sierra 3 dørs 86mod Cosworth (Prosjekt)Ford Taunus 17m Super 65mod (Reservetralle) BMW m3 coupe e36 (Sladdekasse)BMW 523i e39 (Brukstralle)
Recommended Posts