Jump to content

Proffsoting


Sonnir

Recommended Posts

Hei. Jeg vil ha proffsoting på min bil! Vet dere om noen meget flinke rundt Oppland, Buskerud, Hedmark, Oslo :) Som også er billige? Kanskje noen her som soter?:)

Jeg har lagt film i mange år nå.

 

Kjøper inn proff film fra Danmark. Den er ripefri.

 

Har vel lagt ca 40 biler eller noe.

 

Pappa sin Mazda 6 gikk akkurat rett gjennom EU kontroll med proff film som jeg har lagt. Kan sikkert legge for deg jeg. Tar ca en dag på en mondeo stv!

Link to comment
Share on other sites

Priser er dette da ? Har fått pris på hele bilen for 1500kr her i området.

1500,- for en hel bil? Det er ikke selvkost en gang det.

 

Det må da være fantastisk dårlig timesbetalt. Tar jo minimum 6-8 timer for hele bilen, og filmen til ei stasjonsvogn kommer jo på ca 1500,- alene. (møkka film fra Bilextra koster deg ca 600,-)

 

Jeg pleier å få ca 1000kr pluss filmen, ser det ann litt. Aller helst pleier jeg å bytte i andre tjenester. Er ikke den mest drevne mekanikeren selv. Greit med litt hjelp..

 

De virkelig proffe tar jo mellom 10 og 14 tusen for en normal stasjonsvogn.

Edited by kimsa
Link to comment
Share on other sites

Hør med filmteam om du ikke har funnet ut av det. mener de tar rundt står mellom 5500 - 6000,- på siden dems. + at dem har 10% avslag på personbiler i november, desember og januar :cool2:

 

De legger en amerikansk ripefri solfilm, som ikke falmer eller blir lilla, som bilextra, biltema film blir etter mye soling ;).

 

Flinke og erfarne er dem også, og dem legger filmen mens du er der. Tok ikke lange tiden på rutene mine 2,5 timer maks! :D

 

Filmteam.no

Edited by p-granada
Link to comment
Share on other sites

Hør med filmteam om du ikke har funnet ut av det. mener de tar rundt står mellom 5500 - 6000,- på siden dems. + at dem har 10% avslag på personbiler i november, desember og januar :cool2:

 

De legger en amerikansk ripefri solfilm, som ikke falmer eller blir lilla, som bilextra, biltema film blir etter mye soling ;).

 

Flinke og erfarne er dem også, og dem legger filmen mens du er der. Tok ikke lange tiden på rutene mine 2,5 timer maks! :D

 

Filmteam.no

Dette høres ut som en mer fornuftig pris.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...