Jump to content

Min Focus med 19" sommerhjul. [bilder]


Someone

Recommended Posts

Jeg har 40mm senk på min, og selv etter maaange tusen km, er den knallgod å kjøre... Standard dempere trur jeg, og H&R senkesett...

 

Ser faktisk ut til at jeg går for 40mm og ikke 30mm. Den er såpass høy nå at jeg tror det går fint. Du var altså ikke plaget med noe subbing eller plassmangel ved rattutslag med 19" på?

Link to comment
Share on other sites

Kommer jo ann på bredde og innpress på felgene da, men jeg syns dette er gull å kjøre på iallefall... slipper tenke på at hjulene tar borti og ødelegger noe som helst...

-05 Ford Focus 1.6 tdci

-88 Ford Sierra Cosworth

Link to comment
Share on other sites

Kommer jo ann på bredde og innpress på felgene da, men jeg syns dette er gull å kjøre på iallefall... slipper tenke på at hjulene tar borti og ødelegger noe som helst...

 

ET40 8x19 225/35-19.

 

Blir spennende dette. Det største jeg har kjørt med tidligere er 17" felger med 225/45-17, så det blir sikkert en forandring både på den positive og den negative siden.. :P

Link to comment
Share on other sites

Da har jeg bestilt H&R 40 MM. Så får vi se om jeg blir fornøyd med høyden.. Tipper den blir lav nok ettersom jeg allerede har sportsunderstell - noe jeg tror senker ca 1 cm. fra original høyde.

Edited by Someone
Link to comment
Share on other sites

Jeg kjøre 8X19 Et45 med 225/35-19 og justerbart senk som er skrudd ned så langt som TUV papiren tillater. Ingen subbing, men det er en 2006 modell.

2006 Ford Focus 1.6 TDCi
1992 Sierra 2.0 DOHC Sedan SOLGT
 

Link to comment
Share on other sites

Da har jeg bestilt H&R 40 MM. Så får vi se om jeg blir fornøyd med høyden.. Tipper den blir lav nok ettersom jeg allerede har sportsunderstell - noe jeg tror senker ca 1 cm. fra original høyde.

 

Bestilte du det på¨ford eller fant du noen andre som hadde?

Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler

Link to comment
Share on other sites

Pen bil, gjorde seg med felgene:) og blir nok enda finere når senken kommer på.. gleder meg til å se denne rulle rundt i byen :cool2:

 

Takk ;) La faktisk om til sommerhjulene i dag!! Så får vi se hvor lenge det varer... Går fint å kjøre nå hvertfall.

 

Ser i signaturen din at du har Mondeo. Hvilken farge? Må holde utkikk ;)

 

RS-STIAN: Felgene dine er kjempekledelige! Ser knallbra ut ;)

Edited by Someone
Link to comment
Share on other sites

Takk ;) La faktisk om til sommerhjulene i dag!! Så får vi se hvor lenge det varer... Går fint å kjøre nå hvertfall.

 

Ser i signaturen din at du har Mondeo. Hvilken farge? Må holde utkikk ;)

 

Misunnelig på deg :( fikk mine felger levert i dag, men blir nok ikke å legge om før etter påskeferien da vi skal over noen fjelloveranger i påska.

kjører rundt i en usenka mørkeblå stasjonsvogn(senk kommer etterhvert B) ), men er nok kona som bruker den mest.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...