Jump to content

Meget pen 4x4 sedan cosworth til salgs


ArneR

Recommended Posts

Viser jo bare hvor kunnskapen din ligger.

Karosseriene er ikke identisk nei, Vingebilene er stivet opp noe mer enn vanlige.

 

Hadde jeg prøvd å skrive psykisk hadde jeg skrevet nettopp det, du får en stjerne i boka for forståelsen mellom synonymene av psykisk og mentalt begrepene!

 

Hvor er vingebilene stivet opp mer enn "vanlige" 3 dørs Sierra? Har hatt flere orginale vingebiler og div 3 dørs karosserier, men aldri lagt merke til noe spesiellt.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Hadde vært fint å sett noen referanse på at gategående vingebiler er stivet opp ekstra med 1200 punkter. Uansett så hadde det vært å regne som en ren nødvendighet når man skal slenge på 70hk i et allerede svampete karosseri. Er en grunn til at XR4i fikk en ekstra stolpe. Hadde vingebil karosseriene vært så forbaska gromme så hadde de minst satt imellom tårnstiver bak, etter min MENING da vel og merke. :)

Edited by kimosabi

Sierra XR4i

Link to comment
Share on other sites

er nokså skrå sikker på at jeg har lest i den cosworth boka jeg har,men ikke finner..at chassiset på en cosworth er stivet opp kontra vanlig sierra.

når det gjelder avstivere bak så har iallefall min sierra cos 4x4 disse.det er avstivere som ligger inntil demper tårna bak.

 

men er enig i at det hadde vert gøy å sett noe håndfast om dette emnet.generelt hvilke forskjellier det er på di forskjellige bilene,når det kommer til chassis.

Link to comment
Share on other sites

Ja, det blir litt nerdete. Vi snakker fortsatt om gamle Sierraer og Escroter her. :P

 

 

 

Kjøpte ikke du bil av Oddbjørn da? Snakk med Oddbjørn, han kjenner Fritz. Det er sikkert et hav av drittunger som ringer på bilen så det kan jo hende han er møkk lei littegranne. Vi Haldensere er litt rare sånn. B)

 

 

Husker ikke navn på han jeg kjøpte min av.

 

Men er det noen som har vært og sett på bilen?

Edited by Janna
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...