Jump to content

Rays 57D på granada?


Paddo

Recommended Posts

Hei! som topic sier så lurer jeg på om disse felgene passer på granada. jeg er utrolig keen på de felgene og når jeg får meg bil(granada) så hadde det vert artig å få på noen slike felger om det er mulig :)

 

På forhånd tusen takk!

Mvh Stian

    78mod Granada 2.3 L "rånebil"

    84mod Granada 2.3 "ghia" Rustvrak som venter på restaurering
X-84mod Granada 2.3 L jubileum

 

Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded...

 

 

Link to comment
Share on other sites

Hva med å sette på noe som PASSER? både på boltsirkel og til design/karosseri! Sikkert "veldig" vanlig og kjedelig men... :whistling:

 

Ja du visste jo svaret sjøl -_-

Hvis noen har lyst/spørsmål om å få prøve noe annet.. så trenger vi jo ikkje dra ut tråden med dine meininger om hva som passer på Granada?

 

Her er bilen te meg å far min med hjul som ikkje passer:

IMG_0261.jpg

de52342a-1-1.jpg

The Golden era.. 1986-1987-1988

Link to comment
Share on other sites

Noen som er flinke å photoshope som kan shoppe de på en mk2 granada? må jo se hvor "fælt" det blir :closedeyes: jeg tror det hadde blitt tøft. men men det er nå bare min ungdommelige fantasi :smartass:

Mvh Stian

    78mod Granada 2.3 L "rånebil"

    84mod Granada 2.3 "ghia" Rustvrak som venter på restaurering
X-84mod Granada 2.3 L jubileum

 

Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded...

 

 

Link to comment
Share on other sites

Hvilke størrelser er det som passer til granada?

Mvh Stian

    78mod Granada 2.3 L "rånebil"

    84mod Granada 2.3 "ghia" Rustvrak som venter på restaurering
X-84mod Granada 2.3 L jubileum

 

Racing your civic is like the special olympics, even if you win, you are still retarded...

 

 

Link to comment
Share on other sites

Beklager off topic i tråden her, men herregud da Tommen, hvorfor har du ikke kommet i denne da??? Var grisetøff med de hjula jo... Er det RS også??? Utrolig hva du og far din drar fram fra baklomma... hehe

-05 Ford Focus 1.6 tdci

-88 Ford Sierra Cosworth

Link to comment
Share on other sites

Husk: til større og bredere felger, dess bedre blir bilen.. (hvis man er opptatt av å imponere alle andre enn seg selv, må vite... :cool2: :blink:

 

Kom i teknisk kontroll helt nylig. Felgene er nøyaktig som på avatar-bildet, dvs 7,5x16 et23 med 205/45 dekk. Dette var noe BT hang seg opp i, og det eneste bilen ikke er godkjent med i vognkort (skal være 7x15 et35 med 205/55 dekk). Resultatet ble etterkontroll på grunn av "må dokumentere sporvidde-endring/forandret dekk/felg-dimmensjon".

 

Flisespikkeri? javisst! Så hvilke dimmensjoner "passer" på en Granada? Ja, se det strides de "lærde" på forumet her om :(

Edited by grandisjohn

Det er ikke en ting jeg kan.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Drit tøft med AR Torq Thrust II på 17M.

Det er riktig som det sies at man kan bruke en slingre mutter for å endre boltsirkelen,

men da må man passe på at felgen sentrerer på navet ellers kan du få høydekast i hjulet og i

værste fall at mutterene løsner.

Torq Thrust lages i mange dimensjoner og kan leveres i custom offsett, så det bør være mulig å få tak i felger som passer til en granada.

Sjekka på dataen nå og vi har 8x17 et 25 på lager kan hende at det passer?

Rezax II

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...