Jump to content

Sierra ist + eu-kontroll=?


Guest Lille rudi

Recommended Posts

Guest Lille rudi

Noen som har levert inn bilen med ist motor? For å få den eu ok?

 

Ein kompis av meg leverte inn bilen sin til eu kontroll i fjor, han fekk den eu ok. Dei sa ikke noe om motorn!! Eg er ikke sikker på om han ga godkjennrn noen kroner ekstra :P

 

 

Min 91sedan skal må ver eu ok innen august, skal stappe i ist motorn i helga. Hva vill evnt sje viss eg leverer den in for kontrol å den henger seg opp i motorn? Planen var å ha motorn i bilen til august deretter hugge bilen å kjøpe anna sedan å stapppe motorn i.

Link to comment
Share on other sites

Noen som har levert inn bilen med ist motor? For å få den eu ok?

 

Ein kompis av meg leverte inn bilen sin til eu kontroll i fjor, han fekk den eu ok. Dei sa ikke noe om motorn!! Eg er ikke sikker på om han ga godkjennrn noen kroner ekstra :P

 

 

Min 91sedan skal må ver eu ok innen august, skal stappe i ist motorn i helga. Hva vill evnt sje viss eg leverer den in for kontrol å den henger seg opp i motorn? Planen var å ha motorn i bilen til august deretter hugge bilen å kjøpe anna sedan å stapppe motorn i.

 

da får du nok mangle på katalysatoren som ikke er der;)

Link to comment
Share on other sites

Da PKKkontrollerer du Sierran nå. Du kan nemlig vise bilen 4 måneder FORUT kontrollmåneden. Og det kan du da gjøre i morgen den dag så har du over 2 år til neste gang noen skal kikke under panseret ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Lille rudi

Nei er så myje så må jers med bilen for å få den gjennom, hehe. Mulig eg kan bestikke ein her i område. Men planen er at den skal til knoksen i augost, men får sjå.

Link to comment
Share on other sites

smell ihop. dei kan ikke sej nåkke på modifikasjoner so lenge det er gjort på skikkelig vis, det står i boki:) men monter på cat berre for å få den igjennom uten prob. og plukk den av etterpå. men pass på at avgassen er riktig ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest Lille rudi

Er ikke sikker på om eg skal hugge den eller få den gjennom eu kontrollen. Trur den får 1 bilett til knoksen i august.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...