Jump to content

best/ billigeste .


alelys

Recommended Posts

Fredric har nok en 2JZ-GTE som er litt av hvert.. ikke-VVTi bunndel og VVTi topplokk siden ACR i 2010.. :) Men den er nesten standard bortsett fra eksterne deler og yter 615hk/823Nm på 1.58Bar..

 

det er ikke forskjell på bunndelen på vvti og uten vvti. kun ge som har forskjell. stemplene og underspyling. fra 93-02.

Vvti ge hadde svakere råder. Men ge uten vvti er den samme som gte. både veiv og råder. kun stemplene og under spyling stemplene som er forskjell.

Edited by despomann

frode r

Link to comment
Share on other sites

Fredric har nok en 2JZ-GTE som er litt av hvert.. ikke-VVTi bunndel og VVTi topplokk siden ACR i 2010.. :) Men den er nesten standard bortsett fra eksterne deler og yter 615hk/823Nm på 1.58Bar..

 

Nei havarerte vel stort pga ei dyse som ikke funka?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Hei

 

Har en 2000mod 1jz vvti, ( den er orginal med CT15B singelturbo ) 379Nm 280Hk) ved bare 2400 rpm Motoren går strøkent.

 

Kan selge med et nytt turbokit/topmount grenrør 400whp (Presicion turbo)

 

Og nye 6stk dyser 800cc

 

Har og en R154 girkasse den er fast og fin i overføringene, denne vil lett tåle disse kreftene.

 

Ny tilton twinclutch med trykkplate og howe sylinder

 

Hvis interesse kan du kontakte meg på PM el tlf: 41246586

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...