Jump to content

Mulig å koble subforsterker på orginal fordradio?


magnus123

Recommended Posts

Hei!

 

Jeg lurer på om det er mulig på en eller annen finurlig måte å koble en monoblokk forsterker på orginal ford radio (6000CD)?

Om det finnes noen overganger eller noe lignende..

 

Jeg ønsker å gjøre dette fordi jeg satt inn en Pioneer 6200BT spiller, og fikk dermed latterlig dårlige radiosignaler. Så med andre ord, antennen i bilen er bra!

 

Om ingen vet, vurder jeg å kjøpe ny uorginal hovedenhet, men med bra radio del. Kom gjerne med forslag :)

 

 

 

Mvh

Magnus

Link to comment
Share on other sites

Det vil uansett bli mye bedre lyd med pioneerspilleren din, og den har jo også rca utganger... Det at det er dårlig radiosignal er fordi du ikke har kolet til antenneforsterkeren, men dette har du fått svar på, på et annet forum ;)

Skal ikke være nødvendig med en antenneforsterker, da er det noe feil med signalet i utgangspunktet.

Forresten ganske fornøyd med lyden i orginalanlegget jeg, men mulig jeg har får dårlige krav

Link to comment
Share on other sites

Skal ikke være nødvendig med en antenneforsterker, da er det noe feil med signalet i utgangspunktet.

Forresten ganske fornøyd med lyden i orginalanlegget jeg, men mulig jeg har får dårlige krav

 

Hehe, det er noen av oss au. Jeg er fornøyd med 200 kroners 6x9 i hattehylla :P

Link to comment
Share on other sites

Er ikke første gangen jeg hører om folk som har problemer med dårlige signaler etter bytte til urginal spiller. Aner ikke hvorfor.

 

Spilleren burde i utgangspunktet være bra, men det kan selvsagt være noe galt med den. Antenne forsterker har jeg aldri opplevd att en må montere.

Link to comment
Share on other sites

Er ikke første gangen jeg hører om folk som har problemer med dårlige signaler etter bytte til urginal spiller. Aner ikke hvorfor.

 

Spilleren burde i utgangspunktet være bra, men det kan selvsagt være noe galt med den. Antenne forsterker har jeg aldri opplevd att en må montere.

Kan være dårlig jording også, men som sagt, skal ikke være nødvendig.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...