r2d2 Posted January 25, 2012 Share Posted January 25, 2012 http://passionford.com/forum/general-car-related-discussion/417387-the-missing-dick-johnson-rs500-race-car-piccs-up.html wow Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kverna Posted January 25, 2012 Share Posted January 25, 2012 Kult. DJ er favoritten min fra bathurst i kamp mot skylinene Min fotoblogg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Escort RST WRC Posted January 25, 2012 Share Posted January 25, 2012 Tøft Kristian Løvland----------1989 Ford Sierra Cosworth 2wd Wolf Prosjekttråd her Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommen Posted January 25, 2012 Share Posted January 25, 2012 Liiiiite rått!! Har kost meg med den tråden der i kveld Små tøft at de forska å modifiserte T4´n i skjul for enda meir trykk! de kjørte 3(!) bar!!RS500´n til DJR klarte over 300KMT!!!Sjefen sjøl påsto 680HK!! den tenker eg var lett å kjøre! The Golden era.. 1986-1987-1988 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tore_TJ Posted January 26, 2012 Share Posted January 26, 2012 (edited) Liiiiite rått!! Har kost meg med den tråden der i kveld Små tøft at de forska å modifiserte T4´n i skjul for enda meir trykk! de kjørte 3(!) bar!!RS500´n til DJR klarte over 300KMT!!!Sjefen sjøl påsto 680HK!! den tenker eg var lett å kjøre! Hvis du leser litt nøyere så ser du at det er 3bar absolutt trykk og ikke ladetrykk det snakkes om og effekten var visstnok aldri over 550.. Mye tøvprat ute å går som vanlig der inne.Andy Rouse var vel verstingen til å jukse.. Det de i praksis gjorde var jo å øke ar. på eksoshus for å redusere baktrykk. Og også øke størrelsen på kompressorhuset innvendig. Les litt i spin-off tråden http://passionford.com/forum/general-car-related-discussion/417652-the-cosworth-sierra-touring-car-engines.html Edited January 26, 2012 by Tore_TJ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommen Posted January 28, 2012 Share Posted January 28, 2012 Hvis du leser litt nøyere så ser du at det er 3bar absolutt trykk og ikke ladetrykk det snakkes om og effekten var visstnok aldri over 550.. Mye tøvprat ute å går som vanlig der inne.Andy Rouse var vel verstingen til å jukse.. Det de i praksis gjorde var jo å øke ar. på eksoshus for å redusere baktrykk. Og også øke størrelsen på kompressorhuset innvendig. Les litt i spin-off tråden http://passionford.com/forum/general-car-related-discussion/417652-the-cosworth-sierra-touring-car-engines.htmlJoda men de røde gikk visst værst.. Men toopfarten er jo bekrefta? Tja, Eggenberger bredda jo hjulhusa til å ta 10" breie hjul?? The Golden era.. 1986-1987-1988 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now