Jump to content

Ford Sierra 4*4 Dohc


Dorfern

Recommended Posts

muligheter for å legge ut mere info ang front skaden?

Hm? Står det noe mellom linjene her ett sted som jeg ikke ser?

 

Ser ut som en veldig fin og ryddig bil! Hadde det ikke vært for det motbydelige stygge toppdekselet som disse motorene desverre er utstyrt med så hadde den sett nesten ny ut.

Hvordan er teknisk stand, og rusta på denne a? Vanger, gulv, girkassetunnell etc etc etc osv...

88 Sierra RS Cosworth. Hvit<br />

92 Sierra DOHC 4x4 Turbo. Sølv *DØD*<br />

Prosjekt tråd til alle bilene: <a href='http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61088-sierra-dohc-4x4-turbo/'class='bbc_url' title=''>Prosjekttråd</a>

Link to comment
Share on other sites

bildene tilsier det..

 

byttet begge fram skjermene siden de mangler lister og er skrudde, nyere type framfanger, bulker på øverste vanger foran, mangler låse proppene på toppen til radiator, mulig fargeskille på plastikken i fonten..

Link to comment
Share on other sites

bildene tilsier det..

 

byttet begge fram skjermene siden de mangler lister og er skrudde, nyere type framfanger, bulker på øverste vanger foran, mangler låse proppene på toppen til radiator, mulig fargeskille på plastikken i fonten..

 

Kanskje skjermene ble byttet for rust, ikke hadde montert listene enda da bildet ble tatt, hadde ikke sveiseapparat, likte ikke den gamle fangeren. bulkene var der fra tidligere eier, proppene rotet bort etter radiatorbytte osv.... Man kan da heller spørre om den har vært skadet i stede for å si det!!

Link to comment
Share on other sites

Kanskje skjermene ble byttet for rust, ikke hadde montert listene enda da bildet ble tatt, hadde ikke sveiseapparat, likte ikke den gamle fangeren. bulkene var der fra tidligere eier, proppene rotet bort etter radiatorbytte osv.... Man kan da heller spørre om den har vært skadet i stede for å si det!!

 

til k3nn37 sitt forsvar så har ikke jeg sett mange sierraer som har fått byttet skjermer p.g.a. rust.

Sideways is the new forward

 

17m P7-1 Turnier (selges/byttes i scorpio)

Sierra mk1 2.0 Lat:)Prosjekttråd

Link to comment
Share on other sites

til k3nn37 sitt forsvar så har ikke jeg sett mange sierraer som har fått byttet skjermer p.g.a. rust.

 

jeg har!! på mange!!

 

Edit:

 

Ja, det var jo ganske mange tegn på at noe har foregått.

Men dette kan nok selger opplyse mer om når han er innom :)

 

Riktig,vi kan spørre selger i setede for å påstå!!

Edited by Skybert
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...