Jump to content

Gode tall på t34 med 48ex fra scs


grcossie

Recommended Posts

RS1000:

Vet du om noen som har gjort dette på en 4x4 manifold og fått noe merkbart ut av det?

Kan ikke helt forstå at en utvendig sliping vil gi noe resultat i positiv retning :blink:

Vil ikke heller eksosbandasje være veien å gå?

Nei. Har inntrykk av at folk flest løper skoene av seg for å kjøpe sprikkvillig grenrør i stedet.

Ok.

Eksosbandasje isolerer godt, reduserer varmetapet betydelig og øker effektiviteten, men er ikke uten ulemper.

Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.

Link to comment
Share on other sites

Det ble jo god stemning innpå passionford tråden jeg linka til her :)

Grunnen er at akkurat den motoren som refereres til får jeg i disse dager tilsendt en kopi av programvaren . Dette skal vi bruke i en orginal motor med litt kammer og hybrid 34 turbo :D

RS 3door 4wd cosworth

RS mk1escort cosworth

RS focus 09

Scorpio 24v cosworth

Bmw X5 09

Link to comment
Share on other sites

Det ble jo god stemning innpå passionford tråden jeg linka til her :)

Mye vas der ja. Mange visste "alt" om T34 og ikke en eneste av dem klare å si noe om kompressorkartet og den faktiske luft kapasiteten. Er f.eks denne T34 100% original? ;)

En kjommi har som tidligere nevnt kjørt imponerende 146 km/t og 8,0 sek på 201 M med massert T3 turbo. Oppgradering til T34 gav dårligere resultat.

"Antagelser er moren til alle f u c k ups og jaggu var det mye her...

Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.

Link to comment
Share on other sites

Mye vas der ja. Mange visste "alt" om T34 og ikke en eneste av dem klare å si noe om kompressorkartet og den faktiske luft kapasiteten. Er f.eks denne T34 100% original? ;)

En kjommi har som tidligere nevnt kjørt imponerende 146 km/t og 8,0 sek på 201 M med massert T3 turbo. Oppgradering til T34 gav dårligere resultat.

"Antagelser er moren til alle f u c k ups og jaggu var det mye her...

Håper ikke det var noe jeg sa RS 1000 ? :D

RS 3door 4wd cosworth

RS mk1escort cosworth

RS focus 09

Scorpio 24v cosworth

Bmw X5 09

Link to comment
Share on other sites

Grunnen er at akkurat den motoren som refereres til får jeg i disse dager tilsendt en kopi av programvaren . Dette skal vi bruke i en orginal motor med litt kammer og hybrid 34 turbo :D

 

Blir morro å se hvordan det kommer til å funke :)

88 Sierra Cosworth 2wd

Link to comment
Share on other sites

Håper ikke det var noe jeg sa RS 1000 ? :D

Hehehe, absolutt ikke.

Gjengen på Passionford derimot, der var det jaggu litt av en smørje synes jeg. I beste tilfellet var det kun ett par tre analyserende tanker og resten bare suppe.

 

Det som var nyttig var å se at en org. topp + BD10 fløder såpass godt at i praksis overruser og raser en vanlig T34A/R0,63 turbo. Da flytter man 43 lb/min med luft, såkalt 430 hk airflow rating. ^_^

 

Her til lands skal man helst BEGYNNE trimprosessen med å porte. Hmm!

 

Blir morro å se hvordan det kommer til å funke :)

Det er sikkelig spennende å interessant så vi får satse det vi kan på fint vær på 201M 12. mai.

Ambisjonene må være 7,99 sek. eller bedre og 150 + km/t for denne bilen. :)

Hovedproblemet med inkompetanse er at innehaveren sjelden er klar over dette selv. Vedkommende fortsetter derfor sitt virke med å ødelegge for alle dem som tar kontakt.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...