Jump to content

Passer støtfanger fra sedan til stasjonsvogn.


Granada 2.8 Ghia

Recommended Posts

Må skifte fangere på stasjonsvogna etter kjerringa har vært på tur, passer fangere fra sedan bak på stasjonsvogn, er jo og snakk om L-GL også, men det er neppe problemet når jeg har alle fester.

`82 Granada 2.0, `82 Granada 2.8 "Ghia", `84 Granada 2.3 L Turnier, `92 Scorpio 2.9 GL, `96 Scorpio 2.5TD Turnier

Link to comment
Share on other sites

Må skifte fangere på stasjonsvogna etter kjerringa har vært på tur, passer fangere fra sedan bak på stasjonsvogn, er jo og snakk om L-GL også, men det er neppe problemet når jeg har alle fester.

 

Passer ikke. STV bakfanger har en liten knekk ut ved hjørnene so ikke sedan har.

Det er ikke en ting jeg kan.

Link to comment
Share on other sites

Er dette chassinummeret? :D

 

Hehehe.. x)

'87 Sierra RS Cosworth (Moonstoneblue, Original) '85 Sierra RS Cosworth (Svart, godkjent ombygd '90)

'83 Sierra XR4i (Hvit) '89 Sierra XR4x4 (Lys blå, 5-dørs SOLGT) '86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs)

'86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs) '86 Sierra 2.0 iS (Svart, 3-dørs) '86 Sierra 2.0 iS (Rød, 3-dørs)

Link to comment
Share on other sites

Det var ett lite "kutt" under baklyktene på stasjonsvogna gitt, regner med det var det du mente.

 

Da er det vel ikke godt å få montert ghia-fangere fra sedan nei.

 

blir Ghia foran inntil videre, bak er det bare ett hjørne som mangler.

`82 Granada 2.0, `82 Granada 2.8 "Ghia", `84 Granada 2.3 L Turnier, `92 Scorpio 2.9 GL, `96 Scorpio 2.5TD Turnier

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...