Jump to content

den ultimate del til vinge bil


bige

Recommended Posts

Brukt 2wd ekspansjonstank er vel ganske sjeldne ja, men ultimate er vel kanskje og dra det litt langt.

da kunne jeg tenke meg og få hvite hva du mener er vanskligere / umulig og få tak i til vinge bil.

Solgte to tankene jeg hadde liggenes tilbake til UK for en HYGGELIG høy pris <_<

Link to comment
Share on other sites

da kunne jeg tenke meg og få hvite hva du mener er vanskligere / umulig og få tak i til vinge bil.

Solgte to tankene jeg hadde liggenes tilbake til UK for en HYGGELIG høy pris <_>

Vet det er mange som ønsker strøkne orginale ekspansjonstanker, men er vel ganske mange andre ting som er like vanskelig og finne. Som Tommen nevner, RS500 vinge/frontfanger eller frontleppe f.eks. Strøkent interiør er jo også ganske sjeldent, hva med dashbord uten sprekker, er ikke det også ettertraktet?

De begynner jo og nærme seg veteran, så vil vel si det er mange ting som begynner og bli vanskelig og finne i ny/bra stand. Men MIN mening er at listen over ting er mange, og at ekspansjonstank er med på den listen er ikke til og stikke under en stol ;)

Link to comment
Share on other sites

tjapt søk en rs500 bakvinge den nedre er bare in IS vinge kjøpte 2 stk av brantbil i sverige .

Han har også orginal rs500 front splitter .

http://www.rscosworthbreakers.co.uk/home.html

Det er ikkje ofte slike ting kommer for salg! så dette er første gangen på lenge at eg har sett Vinge og splitter!

 

For hundre og søttende gang.. IS spoileren er ikkje lik den som blei bruka på RS500!

Det er vanlig Sierra tilbehørs spoiler som ligner den som blei bruka!

de52342a-1-1.jpg

The Golden era.. 1986-1987-1988

Link to comment
Share on other sites

Det er ikkje ofte slike ting kommer for salg! så dette er første gangen på lenge at eg har sett Vinge og splitter!

 

For hundre og søttende gang.. IS spoileren er ikkje lik den som blei bruka på RS500!

Det er vanlig Sierra tilbehørs spoiler som ligner den som blei bruka!

for hundre og attende gang det var TO-2- typer som blei levert - den som var til rs500 blei levert standard til sverige /danmark/ tyskland

Link to comment
Share on other sites

Herregud. Er dette konkuranse om hvem som har funnet det de mener er den mest skjeldne delen til vingebil??

Signatur kan være på inntil 5 linjer i normal skriftstørrelse, eller bilde/banner-størrelse 100x800 pixler

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...