tomnsr Posted May 2, 2012 Posted May 2, 2012 Hei, skal på Biltilsynet for godkjenning av senk og 18" med en Escort cosworth. I den forbindelse må motor være helt orginal. Jeg mangler den orginale ladetrykk justeringa, og lurer på hvordan den ser ut? Er det noen som har dette liggende? som jeg kunne fått lånt eller kjøpt? Mvh Tom.
a.nilsen Posted May 2, 2012 Posted May 2, 2012 Veit noen på BT åssen den ser ut a? og ser den mangler?Eller er ladetrykket for høyt uten den?Aner ikke åssen den ser ut men... '78 Ford Escort Mk2 Gp.2 spec. med YB maskinist
Tore_TJ Posted May 2, 2012 Posted May 2, 2012 Det er en amal ventil som sitter oppå den originale intercoolern. Vises ikke hvis du leiter etter den så ville ikke brydd meg noe om det..
Ron Posted May 2, 2012 Posted May 2, 2012 Veit noen på BT åssen den ser ut a? og ser den mangler?Eller er ladetrykket for høyt uten den?Aner ikke åssen den ser ut men... Killenberg Caution, any attempt to overtake will result in a race!
Tore_TJ Posted May 2, 2012 Posted May 2, 2012 Killenberg Whops.. Slange fra kompressorhus til wg da hehe..
tomnsr Posted May 2, 2012 Author Posted May 2, 2012 Er den lik den som er på Sierra cosworth? Har en slik seru..
Tore_TJ Posted May 2, 2012 Posted May 2, 2012 Er den lik den som er på Sierra cosworth? Har en slik seru.. Nei, annen tilkobling.
KNAa Racing Posted May 2, 2012 Posted May 2, 2012 Har en amal liggende,men er sikkert ikke lik på t25 utgaven..?Den sto på passasjersiden,under øvre frontbjelke..
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now