Jump to content

Gamlebilen min til salgs.


Recommended Posts

309KW ???? = 420 hk GODKJENT ?????????

2012 Focus 1.0 Ecoboost Stv 125 hk

X 2004 Focus ST 170 Imperial Blue

X 87/91 sierra cosworth 4x4 stage 3

X 01 mondeo 2,0 tdi stv 115hk

X 92 fiesta xr2i 1,8 16v (RS1800)

X 88 sierra 2,0 sedan

X 90 sierra 2,0i combi

Link to comment
Share on other sites

Jepp. er den Alex hadde. Eg kjøpte den av han på tidli 2000 tallet, eg solgte den til Blomdalen.

Jepp denne er alt klart for å få godkjent. Alt er søkt om og klart.

Synd at døgnet ikke har mer en 24 timer!!!!!! uten hadde eg kjøpt den tilbake. :whistling:

Link to comment
Share on other sites

ser at svare på søknaden er gitt i år 99. jeg er styggt redd for at denne er blitt foreldra, og ikke nødvendigvis lar seg godkjenne likavell.

Men jeg har hørt svare/søknaden er gyldig i 5 år?

 

 

Men i mine øyne er det alikavell værdt penga, disse pappira må da være gode for noen ting..

C-kadett er vell den eneste opelen jeg kunne tenkt meg.

Link to comment
Share on other sites

ser at svare på søknaden er gitt i år 99. jeg er styggt redd for at denne er blitt foreldra, og ikke nødvendigvis lar seg godkjenne likavell.

Men jeg har hørt svare/søknaden er gyldig i 5 år?

 

 

Men i mine øyne er det alikavell værdt penga, disse pappira må da være gode for noen ting..

C-kadett er vell den eneste opelen jeg kunne tenkt meg.

 

Det stemmer nok. Men som du sier må det jo telle for noe.

Ser det eneste som er gjordt siden eg solgte den i 2002(mener eg) er at buret er montert og det er påbeggynt sparkling. ser ut som taket er tatt. det så ut som noen hadde hadt fest på da eg hadde den. Visst det følger med samme delene så når eg hadde den , så er det ikke mye som mangler for å ha komplett bil. Mye Orginal deler som er sjelden vare. Dette var jo "ungdomsbilen" til Alex i sin tid. vert med på mye denne, mener å huske at den har vert rettet på høyre side bak. :whistling:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...