Jump to content

Ryggekamera på orginal spiller.


Kimmelim

Recommended Posts

Hei

 

Noen som veit om det er mulig å koble ryggekamera på orginalspilleren/navigasjonen på min 2005mod Mondeo? For sikkerhets skyld holder det ikke med kamera på bilen. Skal ha kameraet bak på campingvogna. Må i så fall kunne sendes trådløst til skjermen på en eller annen måte.

2005 Ford Mondeo 2.2l TDCI Ghia X stv.

Link to comment
Share on other sites

Ja der ser en. Fult mulig. Har fått søkt litt rundt på nettet og ser ikke ut til at det er helt plug n play. Får se om en får tid og ønksre å bruke penger på det. Finnes helt greie løsninger med skjerm til 1000lappen, men hadde vært greit å slippe enda en skjerm i bilen.

2005 Ford Mondeo 2.2l TDCI Ghia X stv.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

jeg kjøpte et ryggekamera som er trådløst til min mondeo, det kan sikkert nå frem til bilen hvis du monterer mottakeren bak plastikken på utsia av bakluka, antar at du har stjasjonsvogn. deretter er det å montere videokabelen frem til spilleren hvis den har en videoinngang. HVis du kopler 12 fra ryggelyset vil kameraet bare slå seg på når du er i revers, men jeg vil anbefale at det koples på kjørelysene slik at det er på hele tiden. Spørsmålet er bare om du har en knapp for å slå på videoinngangen på spilleren din slik at du kan se på det konstant.

 

se linken under!

 

 

Min link

Edited by dagblix

2008 Mondeo mk4 stv Titanium 2.0Tdci 96kw Tonic Blue - uten noe spennende egentlig

2001 Fiesta mk4 4dørs zetec s 1.25 75PSI

Daddy by night

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...