Jump to content

Sierra sedan Cosworth prosjekt ØK.


Christer_Martinsen

Recommended Posts

Hei!

 

Da er jeg omsider ferdig med mitt første sierra prosjekt, og er da på jakt etter nytt prosjekt jeg kan holde på med til vinteren. Er da på jakt etter sedan cosworth prosjekt, må være kjørbar uten for mye problemer med motor eller drivverk. Bør helst vært org bil. Gjerne skilter, eller mulighet for å få skilter på bilen uten visning på vegvesenet. 2wd eller 4wd, spiller ingen rolle. Spiller heller ingen rolle om motor er modifisert eller original.

 

Helst på Østlandet, Sørlandet eller deler av vestlandet. Ta gjerne kontakt på PM med bilder og evt pris.

 

Pris: ca 130 000,- kr

Christer Martinsen

41654831

Edited by Christer_Martinsen

Ford Sierra Cosworth 1988 2wd
Ford Sierra Cosworth 1990 4x4

 

Link to comment
Share on other sites

Hei!

 

Da er jeg omsider ferdig med mitt første sierra prosjekt, og er da på jakt etter nytt prosjekt jeg kan holde på med til vinteren. Er da på jakt etter sedan cosworth prosjekt, må helst være kjørbar uten for mye problemer med motor eller drivverk. Må være org bil eller godkjent ombygd. Gjerne skilter, eller mulighet for å få skilter på bilen uten visning på vegvesenet. 2wd eller 4wd, spiller ingen rolle. Spiller heller ingen rolle om motor er modifisert eller original. Karosseri bør ikke være strøkent, men helst komplett. Kan gjerne være rust, men ikke for mye.

 

Helst på Østlandet, Sørlandet eller sørlige deler av vestlandet. Ta gjerne kontakt på PM med bilder og evt pris.

 

Pris: 80 000 eller mindre.

Christer Martinsen

41654831

 

 

du får titte på min prosjekt tråd.vurdere salg av denne..og i den prisklassen du nevner der er det jeg er ute etter.

holder til i kr sand

 

http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61148-lowmans-nye-bilflere-deler-til-underside-restosierra-cosworth-4wd-luftetur/page__hl__lowman

Edited by lowman
Link to comment
Share on other sites

Har en 4x4 90 mod til 70000, import i 2004. har skilter å er eu godkjent.

Trenger noe karoseri arbeid og det er litt rust arb med kanalene.

God motor å driverk. topp portet av ebb. følger med flow papirer.

Selges med orginal trim. dyser,turbo,eksos.

 

bilder http://smg.photobucket.com/albums/v621/turbodohc/cosworth%20tilsalgs/#!cpZZ1QQtppZZ16

 

bilen står i sør trøndelag

Tlf 90790085

Ronny

Link to comment
Share on other sites

du får titte på min prosjekt tråd.vurdere salg av denne..og i den prisklassen du nevner der er det jeg er ute etter.

holder til i kr sand

 

http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/61148-lowmans-nye-bilflere-deler-til-underside-restosierra-cosworth-4wd-luftetur/page__hl__lowman

 

Du har PM.

Ford Sierra Cosworth 1988 2wd
Ford Sierra Cosworth 1990 4x4

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Om du finner mere penger..

 

http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/69194-1988-sierra-cosworth-hvit/

 

Den må være tilnermed den perfekte Cosworth :wub:

 

Den er pen, får vente på et par lønninger til evt ;)

 

 

Bø-Cosworth, du får evt si i fra ved en senere anledning.

Edited by Christer_Martinsen

Ford Sierra Cosworth 1988 2wd
Ford Sierra Cosworth 1990 4x4

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Hei!

 

Da er jeg omsider ferdig med mitt første sierra prosjekt, og er da på jakt etter nytt prosjekt jeg kan holde på med til vinteren. Er da på jakt etter sedan cosworth prosjekt, må være kjørbar uten for mye problemer med motor eller drivverk. Bør helst vært org bil. Gjerne skilter, eller mulighet for å få skilter på bilen uten visning på vegvesenet. 2wd eller 4wd, spiller ingen rolle. Spiller heller ingen rolle om motor er modifisert eller original.

 

Helst på Østlandet, Sørlandet eller deler av vestlandet. Ta gjerne kontakt på PM med bilder og evt pris.

 

Pris: ca 130 000,- kr

Christer Martinsen

41654831

 

kjøpt deg sedan?? har en import tilsalgs på finn nå.. mvh jarle solberg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...