Jump to content

dørlist klips


autod

Recommended Posts

Regner med du tenker på klips til å feste de utvendige listene med. Disse var vanskelig å få tak i for 8 år siden når jeg hadde Granada, og jeg ser for meg at i dag så er det vel enda værre. Vær imidlertid obs på at det er to typer klips og de går ikke overends, en type for de tynnere listene som er på base og L modellene - og en annen type for de breiere listene som kom på GL og Ghia modellene.

 

 

jepp. det var disse klipsene. er klips til gl/ghia lister jeg trenger

Link to comment
Share on other sites

Regner med du tenker på klips til å feste de utvendige listene med. Disse var vanskelig å få tak i for 8 år siden når jeg hadde Granada, og jeg ser for meg at i dag så er det vel enda værre. Vær imidlertid obs på at det er to typer klips og de går ikke overends, en type for de tynnere listene som er på base og L modellene - og en annen type for de breiere listene som kom på GL og Ghia modellene.

 

 

Fant bilder av nen klips på nettet. Ene typen var svart. Og den andre var hvit. Vet du va som er til hva?

Link to comment
Share on other sites

Fant bilder av nen klips på nettet. Ene typen var svart. Og den andre var hvit. Vet du va som er til hva?

 

Hvor fant du disse? Må ha 10 stk selv.

 

Tidligere var klipsene hvite, men de siste jeg fikk hos Ford for seks år siden er sorte.

Begge er til bred type list.

 

edit)- Husker jeg ikke helt feil så er klipsene like til smal og bred list :)

Edited by grandisjohn

Det er ikke en ting jeg kan.

Link to comment
Share on other sites

Fine greier med den linken Bard.

 

Da er det artikkel 16157000-2

16157000.jpg

 

...som du skal ha autod, og som Grandisjohn nevnte så er de nå sorte - ikke hvite som de var når jeg handlet de for 8 år side.

 

takker for hjelpen:)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...