Jump to content

Recommended Posts

Posted

]Bare av rein nysgjerrighet så lurer jeg på hvordan bbs felger dete er, og om noen veit om det kan være noe en eller anna ford ble levert med orginalt! :P

Er 14" og med et 33 også står det div nr på forsiden ingravert! ;)20120908_121019_zpsaf00cb6e.jpg

Posted

Jeg har klart og søkt meg til att det er noe som heter BBs Ra, men hvilken bil di orginalt kom med veit jeg ikke... Noen som har noe mer info angående det???

Posted

kan sikkert stemme! Men får det bare være! :) Har lest noe om att audi av ett slag kom med noe likt som det der på sine engang på 80 tallet, men skal ikke si noe mer om det da jeg ikke veit det sikkert ellerno :)

• 2 weeks later...
Posted

Disse kom originalt, står i delekatalogen under RS sortimentet på Fiesta Mk1 blant annet, hadde disse selv på min Fiesta, handla nye fra en forhandler som hadde hatt disse liggende siden 1988. Bilde under av mine :

Flg55001.jpg

03` Focus RS #3436

85` MB 190D US

Posted

aha, men det er jo kjekt og vite att di kom på en ford da! :) da kan jeg jo muligens beholde dem til sierran da! :))

Dine var litt mer shiny enn mine :P

• 4 weeks later...
Posted

Jeg mener å ha sett slike i Biltema katalog fra rundt 84' eller no, mulig jeg har en slik katalog liggende så jeg kan sjekke.

Har også noen andre kataloger fra samme tids epoke..

94' Mondeo 2.0GLX Stv

01' Mondeo 1.8 125hk

78' Capri Mk3 2.3S