Jump to content

Ford Sierra 1985 2,9 V6 turbo.


_ford

Recommended Posts

Vurderer nå og selge bilen.

Det er en 1985 modell 3 dørs sierra med 2,9L v6 motor og turbo.

 

Se prosjekttråd for og se hva som er gjort.http://www.fordclubnorway.no/forum/topic/33209-ford-sierra-mk1-turbo-v6vurderes-solgt/

 

Bud ønskes.Kan selges uten f.eks seler,stoler,felger og dekk.Selges med de svarte felgen med blank kant,vist felger skal følge med.

Vurdere inbytte i Nissan Skyline.

Lurer du på noe Kontakt meg på PM evt tlf 99105534 holder til i Hedmark.

 

Legger ved noen bilder men se tråd for mere info og bilder.

 

IMGP2071.jpg

 

IMGP2065.jpg

 

IMGP2062.jpg

 

IMGP9600.jpg

Link to comment
Share on other sites

En ca.pris hadde kanskje vært greit?? Men jeg kan starte på 5000,- jeg :P

 

Da skal jeg vel klare og pakke inn noen av delene og sende i posten da hehe. Vanskelig og si noe pris men kan vurdere bud på 40000kr og oppover kanskje....

Link to comment
Share on other sites

For en gammel Sierra som for evig og alltid vil forbli uten skilt hvis den forblir slik som den kjøpes?

Seriøst?

 

Dette er jo en bane bil. Er jo ikke bygd for og kjøre etter veien. Når man ser hva alt mulig annet rart ligger ute til så vil da jeg mene det er et greit pris område jeg da. Hva mener du da?

Link to comment
Share on other sites

For en gammel Sierra som for evig og alltid vil forbli uten skilt hvis den forblir slik som den kjøpes?

Seriøst?

 

 

hmm du må ikke surmule sånn :whistling: hva han skal ha og folk vil gi er jo egentlig av null interesse for deg :rolleyes:

HAR MYE FORD DELER SIERRA/TAUNUS PM VED SPØRSMÅL

Link to comment
Share on other sites

hmm du må ikke surmule sånn :whistling: hva han skal ha og folk vil gi er jo egentlig av null interesse for deg :rolleyes:

 

Asså, nå må folk lære seg forskjellen på surmuling og sunn realisme ;)

 

Mulig det er av "null interesse for meg", men jeg velger mye heller å kommentere prisen på en bil her inne, slik at selger har mulighet til å komme til "forsvar", i stedet for å lete opp annonser på Finn å rakke ned på, uten at selger engang er klar over hykleriet!

Edited by grandisjohn

Det er ikke en ting jeg kan.

Link to comment
Share on other sites

Asså, nå må folk lære seg forskjellen på surmuling og sunn realisme ;)

 

Mulig det er av "null interesse for meg", men jeg velger mye heller å kommentere prisen på en bil her inne, slik at selger har mulighet til å komme til "forsvar", i stedet for å lete opp annonser på Finn å rakke ned på, uten at selger engang er klar over hykleriet!

 

hvordan sikre seg at de tolke det på samme måte som deg ??:whistling: siden jeg er 110 prosent sikker på at du ikke hadde noe interesse av den bilen tolket jeg innlegget ditt som surmulig ...

 

sunn realisme kan sikkert kombineres med å rakke ned på finn annonser :smartass: er jo mye rart til salgs .. og det kan ha mange potensielle kjøpere ..

 

er jo ikke mye hykleri over det hvis man holde seg til fakta og ikke dikter i vilden sky hehe ...

 

syns prosjekt tråden forsvare denne bilen mer enn godt nok .. men det er bare min mening :whistling:

HAR MYE FORD DELER SIERRA/TAUNUS PM VED SPØRSMÅL

Link to comment
Share on other sites

Dette er jo en bane bil. Er jo ikke bygd for og kjøre etter veien. Når man ser hva alt mulig annet rart ligger ute til så vil da jeg mene det er et greit pris område jeg da. Hva mener du da?

 

Nja, du får vel solgt den for det du får for den.. -_-

Men uten at jeg har særlig greie på banebil-priser blir jeg overrasket hvis den ikke blir liggende lenge før den blir solgt for prisforlangende.

Det mest "lønnsomme" blir vel å selge den i deler..

 

Åkkesom, lykke til med salget! :)

 

Yngstebror har forresten en godt velholdt Toyota GT4 RC. Uregistrerbar dessverre, men en ypperlig banebil som går langt utenpå en Sierra til et slikt formål. For øvrig har han lenge prøvd å få solgt den for 50.000 kr. uten å lykkes...

Edited by grandisjohn

Det er ikke en ting jeg kan.

Link to comment
Share on other sites

Hvis man vil ha banebil i 50tusen kr klassen kan man jo velge seg ihjel på finn/autodb..

f.eks http://bil.autodb.no/?_cmd=results&ListOrder=&xChassisType_Multiple=1003014&xBrand_Multiple=0&xModel_Multiple=0&County2_Split=%3A10009%3A10010%3A10002%3A10006%3A10020%3A10004%3A10012%3A10015%3A10018%3A10005%3A10003%3A10011%3A10014%3A10008%3A10019%3A10017%3A10016%3A10007%3A10001&AdType=0&AdItemText_Match=&Price_Min=&Price_Max=50000&xYearModel_Min=&xYearModel_Max=&xMileage_Min=&xMileage_Max=&xTransmission=0&dummy_chkfuel1=on&dummy_checkbox=on#AdItemId1512716

Biler uten skilt er ikke verdt stort dessverre og det blir derfor for spesielt interesserte å handle det ene eller andre.

 

Jeg synes bilen virker grom den og hadde nok vært arti å hatt kun for banekjøring. Hadde jeg hatt flere timer på banen i løpet av året kunne den være interessant.

Lykke til med salget.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...